Acasa Comunicate de presa Afaceri Soft de resurse umane și payroll – instrumente utile pentru transformarea digitală

Soft de resurse umane și payroll – instrumente utile pentru transformarea digitală

Transformarea digitală a departamentelor HR și payroll pornește de la automatizarea sarcinilor cu ajutorul unui soft resurse umane și payroll. Până la urmă, este vorba de a transpune sarcinile din departamente în format digital.  Softurile destinate acestor proceduri au rolul de a prelua sarcinile manuale, de a automatiza sarcinile repetitive și de a permite efectuarea muncii chiar și de la distanță.

De ce să utilizezi un soft resurse umane?

Administrarea personalului este o activitate complexă și implică multă birocrație. Contracte, acte adiționale și anexe, adeverințe și tot felul de documente asupra cărora ești nevoit să deții un control exact. Un soft resurse umane este precum o agendă digitală: stochează toate informațiile și actele angajaților. La nevoie, te notifică asupra modificărilor pe care trebuie să le faci. De exemplu,  dacă expiră anumite date din acte, iar documentele trebuie refăcute. Orice modificare este înregistrată. Astfel că, la nevoie poți vedea istoricul modificărilor, dar nu numai. Poți vizualiza și documentele angajaților care nu mai lucrează în companie. Cu alte cuvinte, un soft resurse umane îți oferă o imagine de ansamblu asupra situației angajaților din compania ta.

De ce să utilizezi un soft payroll?

Automatizarea sarcinilor din departamentele de salarizare cu ajutorul unui soft payroll aduce multe avantaje. Sarcinile repetitive se vor face automat. De asemenea, scapi de grija modificărilor legislative deoarece softurile sunt actualizate atunci când intervin noi reglementări. Desigur că în continuare  trebuie să te informezi cu privire la legislația muncii. Doar că nu ești nevoit să implementezi tu modificările. În același timp, erorile umane care intervin în realizarea calculelor salariale se reduc considerabil. Softurile payroll funcționează pe baza unor formule corecte ce asigură acuratețe rezultatelor oferite. Chiar dacă se întâmplă să se strecoare anumite greșeli, ele pot fi îndreptate cu ușurință. Mai mult, scapi de grija întocmirii rapoartelor, deoarece pe baza informațiilor din soft, acestea sunt emise automat. 

Transformă digital departamentele de HR și payroll cu soluțiile UCMS by AROBS

True HR și dp-Payroll sunt două soluții consacrate pe piața din România. Ele se adresează managementului resurselor umane și al salarizării, având o experiență de 25 de ani. Cele două soluții pot fi personalizate pe orice tip de afacere, indiferent de industria în care activează. Soluțiile sunt complexe și oferă un management complet asupra sarcinilor. Fiecare soft în parte deține câte 19 funcționalități, iar fiecare companie le poate achiziționa pe cele de care au nevoie. Cum te pot ajuta concret soluțiile companiei UCMS by AROBS? Discută cu specialiștii la office@ucms.ro sau telefon 0720534424.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Care sunt principalele tipuri de accesorii de mobilier și cum le alegi?

Bucătăria este inima oricărei case, iar alegerea corectă a mobilierului și a accesoriilor …