Acasa Comunicate de presa Afaceri Deținătorii de magazine online vor deschide și magazine fizice! Pregătește-te să fii un distribuitor prompt

Deținătorii de magazine online vor deschide și magazine fizice! Pregătește-te să fii un distribuitor prompt

O bună parte din utilizatorii de aplicații de tip SFA sunt furnizori pentru companii care activează în mediul online. Recent, s-a descoperit că antreprenorii care au afaceri e-commerce plănuiesc includă în strategia lor și deschiderea unui magazin fizic În acest fel, aceștia vor putea fi mai aproape de consumatori. Un punct fizic de lucru le permite să transmită în timp real părerea lor despre serviciile oferite, dar și să adapteze businessul în funcție de cererile acestora.

Deschiderea unor magazine fizice va fi un pas semnificativ în special dacă vorbim de zona de Retail & FMCG, unde stocurile trebuie să fie completate frecvent. Odată ce tot mai multe businessuri vor avea atât un magazin online, cât și unul fizic, aprovizionările vor deveni cu și mai importante. Dacă ești producător sau distribuitor trebuie să ții cont de schimbările pe care le vor face partenerii și colaboratorii tăi, ca să poți livra cât mai rapid și eficient produsele de care au nevoie.

De ce și-ar dori colaboratorii tăi cu afaceri e-commerce să își deschidă și magazine fizice?

Conform unui Tribe Merchant Report, 40% dintre cei care dețin o afacere de tip e-commerce în Europa plănuiesc să deschidă un magazin fizic în următorii trei ani. Pentru atinge aceste obiective, comercianții vor trece prin diverse provocări, care pot fi depășite alături de colaboratori de încredere.

Având în vedere că 53% dintre cumpărători preferă să se informeze online înainte de a face o achiziție, îmbinarea dintre e-commerce și magazinele fizice este o oportunitate de dezvoltare pentru companii. Clienții care preferă să consulte informațiile de pe internet înainte de face cumpărături pot să apeleze la aceeași companie atât online, cât și offline, produsele căutate fiind conform așteptărilor.

Deschizând și un magazin fizic, afacerile online își vor extinde publicul țintă devenind mai atractive pentru persoanele care vor să interacționeze cu produsele înainte de a le achiziționa. În plus, conform datelor Shopify, există șanse mari ca aceștia să cheltuie mai mult decât în mediul online.

Companiile care au magazine online și fizice au nevoie de aprovizionări rapide

Cu două linii de activitate, online și offline, magazinele vor trebui să fie mereu pregătite pentru clienții din ambele medii. Produsele din stoc vor fi într-un flux mai alert de vânzare, iar un distribuitor rapid și de încredere va fi unul dintre cele mai importanți actori din dezvoltarea afacerii. Ca să fii și tu un distribuitor eficient, nu trebuie să îți lipsească softul SFA pentru echipa de vânzări. În acest fel, agenții de vânzări vor ști exact când și pe care dintre clienți să îi viziteze pentru preluarea comenzilor.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Inovații în tehnologiile de debitare a metalelor: ce trebuie să stii?

Prelucrarea metalelor a ajuns la un nivel de rafinament fără precedent, ceea ce permite ob…