Acasa Comunicate de presa Afaceri Cum te ajută un soft pontaj electronic să gestionezi datele de prezență?

Cum te ajută un soft pontaj electronic să gestionezi datele de prezență?

Calculul de salarii este una dintre activitățile complexe dintr-o companie, iar un soft pontaj electronic, care se regăsește într-o aplicatie HR, este unul dintre instrumentele care simplifică această activitate. Funcționalitatea permite colectarea și centralizarea pe o singură platformă a informațiilor despre pontajul angajaților. În acest fel, poți calcula cu precizie salariile angajaților, având la îndemână date clare despre orele lucrate, indiferent dacă lucrează on-site sau de acasă.

Gestionează datele de prezență cu un soft pontaj electronic

Pentru specialiștii HR, un soft pontaj electronic este unul dintre instrumentele digitale care le eficientizează semnificativ munca. Funcționalitatea inclusă într-o aplicatie HR complexă este utilă pentru a colecta și a centraliza informațiile despre orele lucrate de angajați, indiferent de modul în care-și desfășoară activitatea. Astfel, ai parte de date precise pentru a calcula corect salariile în fiecare lună.

Cum funcționează un soft pontaj electronic?

Cu o scopul de a avea o evidență clară a orelor lucrate de angajați, soluția de pontaj poate fi utilizată prin mai multe metode. Specialistul HR poate precompleta programul angajaților, iar înainte de efectuarea calcului de salarii să intervină cu modificări, la nevoie. 

De asemenea, acest soft pontaj electronic poate prelua datele de prezență de la sistemele instalate la punctele de lucru ale companiei, unde angajații au nevoie de o cartelă electronică pentru a se ponta. Nu în ultimul rând, membrii organizației își pot completa pontajul pe o pagină special dedicată, de unde este ulterior preluat de specialistul HR. 

Scapi de grija erorilor umane

Atunci când utilizezi un soft pontaj electronic pentru gestionarea datelor de prezență, îți reduci la minimum riscul de apariție a unor erori în această activitate. Programul te ajută să colectezi rapid și cu minim de efort informațiile despre timpul lucrat de oamenii din companie. Automatizarea acestei operațiuni te ajută să eviți greșelile de pontaj și să calculezi salariile pe baza unor date exacte.

Poți configura soluția pe nevoile tale specifice

La fel ca o aplicatie HR complexă, acest soft pontaj electronic poate fi configurat în funcție de nevoile specifice ale companiei tale. În acest fel, indiferent de complexitatea programelor de lucru, softul poate fi personalizat pentru a răspunde oricărei cerințe specifice.

Programul poate fi integrat cu alte sisteme

Un soft pontaj electronic poate fi integrat cu alte soluții digitale, cum este o aplicație de salarizare, iar astfel poți importa mult mai rapid informațiile de prezență direct în softul de payroll. De asemenea, o aplicatie HR cu funcționalități multiple poate fi integrată cu un soft salarii. Prin urmare, îți eficientizezi și mai mult operațiunile recurente de resurse umane și salarizare.

O aplicatie HR include numeroase module

Alături de un soft pontaj electronic, o aplicatie HR are în componență numeroase alte funcționalități, care permit administrarea rapidă a datelor personale ale angajaților, și activități precum: recrutarea, onboarding-ul, training-ul, cererile angajaților și multe altele.

Oferi angajaților informațiile de care au nevoie

În plus, softul de pontaj facilitează accesul angajaților la detalii despre orele lucrate, contribuind astfel la consolidarea comunicării și transparenței în interiorul companiei. Informațiile obținute cu ajutorul programului pot fi puse la dispoziția oamenilor prin intermediul unui portal de tip self-service, disponibil într-o aplicatie HR. Prin această metodă, angajații nu mai sunt nevoiți să depună solicitări scrise sau să se îndrepte către departamentul de resurse umane pentru a obține informații despre timpul lucrat.

Descoperă soluțiile de HR dezvoltate de UCMS by AROBS

UCMS by AROBS îți poate oferi atât un soft pontaj electronic, cât și o aplicatie HR cu funcționalități multiple, True HR. De asemenea, soluția lor de salarizare, dp-Payroll, te ajută să calculezi rapid salariile pentru toți angajații. Aplicațiile dezvoltate de UCMS by AROBS sunt configurabile, iar astfel pot răspunde la cât mai multe dintre nevoile particulare din organizația ta. Pentru mai multe detalii, contactează specialiștii companiei prin email sales@ucms.ro sau la telefon 0720 534 424.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Bucătărie perfectă: cele mai utile și stilate accesorii pentru mobilă

Despre bucătărie se poate spune că reprezintă inima unei locuințe: este locul în care nu p…