În spatele fiecărei afaceri profitabile din zilele noastre, stă tehnologia și beneficiile ce vin odată cu aceasta. De aceea, în era digitalizării, automatizarea afacerilor a devenit o necesitate atunci când se dorește creșterea productivității și o relație bună de colaborare între departamente.
Cu toate că la nivel european, adoptarea noilor tehnologii a crescut considerabil în ultimii ani, aproape jumătate dintre întreprinderile mici și mijlocii nu folosesc soluții de automatizare a afacerii sau baze de date prin integrare ERP. În această privință, softurile de sales automation cum este SFA software, dar și celelalte soluții dezvoltate de Optimall by AROBS, reprezintă cheia spre succesul afacerilor din diferite industrii.
Un pas în fața competiției
Optimall by AROBS se adresează tuturor producătorilor și distribuitorilor ce dețin propria rețea de agenți, un depozit sau flotă de mașini de livrare, un magazin online sau e-commerce, ori celor ce vor să aibă o imagine clară asupra mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar din patrimoniu. În prezent, Optimall contribuie la îmbunătățirea afacerilor de distribuție de băuturi; produse perisabile și nonperisabile; carne, lactate și panificație; produse farmaceutice, medicale și veterinare; materiale de construcții.
Atributul prin care se diferențiază Optimall de celelalte soluții ale companiilor software este experiența vastă în integrarea cu nu mai puțin de 77 de sisteme de gestiune. De asemenea, soluțiile software de mobilitate Optimall SFA, WMS, SMIS, Logistic și ConnectoR înglobează diferite module complementare ce pot fi achiziționate de firme în funcție de necesități și preferințe pentru companie.
Automatizarea forței de vânzare la un nivel superior
Tehnologia a permis companiilor să devină mai eficiente prin automatizarea proceselor, cu scopul de a salva timp și bani. În ceea ce privește companiile mici și mijlocii, Optimall SFA by AROBS este una dintre cele mai de succes soluții software. Aplicația este concepută pentru afacerile cu rețea proprie de agenți de vânzări, care realizează rute zilnice către clienți pentru a prelua comenzi.
Informațiile specializate despre fiecare produs și serviciu implicat în procesul de vânzare, pot fi observate în timp real, în baza unei aplicații mobile, Back Office, ce permite interfațarea cu ERP. Astfel, atât forța de pe teren, cât și supervizorii, directorii de vânzări sau managerii generali rămân conectați cu ușurință la toate informațiile de care au nevoie pentru a crește productivitatea afacerii.
Investiția pentru un soft de automatizare cum este Optimall SFA se justifică cu ușurință atunci când sunt luate în vedere numeroasele beneficii. Configurarea rutelor agenților de vânzări, preluarea comenzilor și centralizarea informațiilor despre stocuri, clienții, produse și prețuri în timp real, și optimizarea stocurilor pe baza comenzilor sunt doar câteva dintre acestea.
Ridicarea afacerii tale la un nivel superior față de competitori necesită adaptarea la tehnologie, iar Optimall by AROBS îți pune la dispoziție soluții software de automatizare ce pot fi obținute în prezent mai ușor apelând la granturi IMM pentru digitalizare!