Comerțul electronic joacă un rol foarte important în zilele noastre deoarece consumatorii preferă să cumpere produsele/serviciile online, din confortul casei, utilizând laptopul, PC-ul sau dispozitivul mobil preferat.
Indiferent că e vorba de comerțul electronic de tip B2B (Business to Business) sau B2C (Business to Consumer), ai nevoie de o platformă online puternică și scalabilă, care să îi ajute pe clienții tăi să găsească tot ce au nevoie.
Elementele cheie pe care orice platformă de comerț electronic ar trebui să le aibă sunt:
- Flexibilitate – platforma trebuie să fie flexibliă astfel încât să poată fi folosită de pe orice dispozitiv mobil precum: laptop, tabletă, telefon etc.;
- Accesibilitate – platforma trebuie să fie accesibilă oricând și de oriunde cu o conexiune la internet;
- Ușor de integrat – platforma online trebuie să fie ușor integrabilă cu orice tehnologie benefică precum serviciul Optimall ConnectoR de integrare ERP cu magazinul online;
- Rapiditate – companiile au nevoie de platforme rapide, care să fie ușor de implementat, ușor de accesat și ușor de folosit;
- Securizare – platformele trebuie să ofere măsuri de Securitate corespunzătoare, asigurând respectarea Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS);
- Scalabilitate – atunci când site-ul va fi suprasolicitat (zile de reduceri, Black Friday), platforma ar trebui scala rapid pentru a oferi o experiență bună consumatorilor.

Ținând cont de toate aceste elemente cheie, vei avea o platformă online ușor de folosit care va aduce rezultate benefice companiei tale.
Îți recomandăm să folosești o soluție de tip SFA, dacă realizezi vânzarea în regim Pre Sales cât și Van Sales cu ajutorul agenților de vânzări. Aceasta te va ajuta să automatizezi întreg procesul de vânzare și să crești semnificativ vânzările.
Pentru o ofertă personalizată, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.