Acasa Comunicate de presa Afaceri Cum arată viitorul vânzărilor? Despre transformarea digitală a afacerilor

Cum arată viitorul vânzărilor? Despre transformarea digitală a afacerilor

Perioada actuală aduce o serie de modificări economico-sociale pe care afacerile trebuie să le aibă în vedere în viitoarele strategii de dezvoltare. Creșterea costurilor de producție și distribuție, deficitul de resurse umane și schimbările obiceiurilor de consum pot destabiliza poziția de pe piață a anumitor companii. Din acest motiv, antreprenorii au început să ia măsuri de eficientizare a costurilor, mai ales în zona FMCG, Retail & HoReCa.

Printre aceste măsuri se află și digitalizarea, care contribuie la creșterea productivității și gestionarea în siguranță a informațiilor despre vânzări. Aplicații precum cele de tip SFA îți permit să generezi rapoarte actualizate despre vânzările desfășurate în cadrul organizației, eliminând timpul petrecut cu transmiterea documentelor fizice. Softurile dedicate optimizării businessurilor susțin organizarea eficientă a activității, astfel încât echipele de vânzări și distribuție să aibă acces la obiectivele zilnice, iar persoanele responsabile de managementul afacerii să fie la curent cu progresul vânzărilor.

Digitalizarea, între principalele priorități ale afacerilor

Studiul CxO Priorities 2022 realizat de specialiștii în consultanță managerială din cadrul companiei Horváth a dezvăluit că antreprenorii români sunt hotărâți să se adapteze la noile instrumente digitale. Conform sintezei realizate de Modern Buyer, studiul a arătat că transformarea digitală, securitatea cibernetică și sustenabilitatea sunt în topul priorităților în următoarea perioadă. Aceste direcții strategice au apărut în contextul în care companiile estimează că volumul de vânzări va crește în anul 2023.

Businessurile care desfășoară activități comerciale progresează la nivel global din punct de vedere tehnologic. Raportul The Gartner Future of Sales 2025 estimează că până în anul 2025, 80% dintre interacțiunile în vânzările B2B se vor desfășura prin intermediul canalelor digitale. Acest lucru nu înseamnă că importanța interacțiunilor directe vor scădea, din contră – specialiștii Gartner recomandă ca furnizorii să ofere o experiență de vânzare de calitate „oriunde se află clienții”. Prin urmare, digitalizarea colaborărilor B2B va permite creșterea performanțelor în vânzări utilizată în combinație cu vânzările față în față.

Vrei să te pregătești pentru viitor? Ai acces la soluții personalizate pentru afacerea ta

Având în vedere trendul general în prioritățile antreprenorilor, cel mai probabil ești în căutarea unor metode care să permită afacerii tale să își mențină poziția pe piață, ba chiar să evolueze. De aceea, e important să ai acces la soluții personalizate conform obiectivelor tale, care să te ajute să mărești productivitatea și să ai acces la informații despre vânzări în timp real. Dacă ai decis să îți echipezi afacerea pentru viitor, specialiștii Optimall by AROBS sunt pregătiți să îți ofere instrumentele digitale potrivite, având o experiență de peste 19 ani în implementarea softurilor SFA, integrare ERP cu e-commerce, optimizarea rutelor și soluții de inventariere. Indiferent de domeniul în care activezi, poți valorifica potențialul maxim al vânzărilor alături de specialiștii Optimall.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Siguranța și eficiența infrastructurii feroviare cu echipamentele potrivite

În industria feroviară este extrem de important ca siguranța și eficiența infrastructurii …