Gestionarea inventarului şi managementul de patrimoniu reprezintă o etapă foarte importantă în strategiile de funcţionare eficientă specifică unei instituţii publice. Primării, prefecturi, unităţi medicale şi instituţii de învăţământ, toate sunt reprezentante ale sectorului public, iar de buna funcţionare internă depinde randamentul pe care acestea îl ating raportat la serviciile oferite. În acest context, Optimall SMIS se constituie ca o soluţie de digitalizare extrem de benefică, cu ajutorul căreia gestionarea tuturor activelor se poate efectua rapid și sigur, economisind timp.
Ce înseamnă inventarierea patrimoniului cu ajutorul Optimall SMIS
Orice instituţie publică deţine un depozit de active, format din mijloace fixe, respectiv bunuri care au o durată de utilizare mai mare de un an, şi din obiecte de inventar, reprezentate de bunuri cu o durată de funcţionare mai mică de un an. Prezenţa acestui depozit trebuie gestionată constant, proces care se efectuează prin inventarierea şi managementul patrimoniului.
Acest proces parcurs în mod tradiţional, va implica multă resursă umană, timp şi costuri, fiind expus şi riscului de producere a erorilor umane. Optimall SMIS vine în sprijinul instituţiilor de stat cu metode digitale rapide şi exacte, concepute pentru inventarierea patrimoniului. În acest mod, instituţiile publice vor avea posibilitatea de a-şi inventaria patrimoniul într-un mod rapid și eficient, la un cost redus.
Soluția software SMIS este formată din aplicația Back Office, care se poate accesa de pe orice dispozitiv conectat la serverul companiei și este folosită pentru managementul utilizatorilor, și aplicația mobilă care ajută la inventarierea obiectelor prin scanarea codurilor de bare. Aplicația SMIS se integrează rapid cu orice ERP existent, dar poate funcționa și independent.
De ce este recomandată soluţia Optimall SMIS
Motivul principal pentru care ar trebui adoptată soluţia oferită de Optimall SMIS, este acela că acest soft permite o gestionare rapidă şi exactă a tuturor bunurilor de inventar şi a mijloacelor fixe aflate în gestiunea unei instituţii publice, dar și a unei companii. Mai mult decât atât, aceasta este ideală și pentru managementul de patrimoniu.
Instalarea aplicaţiei mobile se face pe un smartphone, permite scanarea tuturor codurilor de bare specifice activelor, etapă care ajută la efectuarea inventarierii, prin luarea în calcul a tuturor contextelor, intrări în patrimoniu, ieşiri sau transfer între gestiuni. Pentru a vă putea bucura de cât mai multe beneficii oferite de digitalizare, puteţi accesa informaţii şi despre celelalte soluţii software, cum ar fi Optimall SFA by AROBS pentru automatizarea proceselor de vânzare din companii.
Hai să digitalizăm împreună afacerea ta!