Acasa Toate categoriile Ghid remarketing prin Facebook Ads 2021

Ghid remarketing prin Facebook Ads 2021

Ați decis să începeți cu Facebook sau Instagram Ads și astfel să vă faceți cunoscuta afacerea și să găsiți mai mulți clienți? Fantastic! Dacă nu ați făcut deja acest lucru, consultați sfaturile noastre pentru a începe să utilizați Facebook Ads și apoi să aruncăm o privire la cele trei opțiuni de direcționare care vă sunt disponibile în acest articol:

  1. Grupul țintă principal: direcționarea prin date demografice, interese și comportament
    Acesta este în esență direcționarea obișnuită și cea mai răspândită pe Facebook și Instagram, în care vă puteți selecta grupul țintă în funcție de caracteristicile demografice și de localizare, dar și în funcție de interese și comportament. Și aici își au punctele forte Facebook și Instagram. La urma urmei, vă puteți adapta anunțurile aici mult mai precis la preferințe și interese personale decât pe alte platforme de publicitate. Dar numai un avantaj clar pentru dvs. dacă îndepliniți următoarele cerințe:

Condiția prealabilă pentru aceasta: vă cunoașteți foarte bine grupul țintă și clienții doriți și știți pe cine urmăresc pe Facebook, ce le place și cum le puteți ajunge cel mai bine. Dacă nu sunteți încă sigur, avem un curs de e-mail gratuit „În 5 zile până la conceptul dvs. de marketing online” pentru dvs. Ne uităm foarte atent la aceste subiecte și veți primi cărți de lucru utile de la noi.

Potrivit pentru: achiziționarea de noi clienți și toți agenții de publicitate care au o idee precisă despre grupul lor țintă și despre interesele lor și, de asemenea, pentru toți cei care nu au încă atât de mult trafic pe profilul companiei sau pe site-ul web pentru a face remarketing. Indiferent dacă este vorba de promovare gratuită, înregistrări de webinar, vânzări directe sau înregistrări în comunitate: dacă doriți să obțineți acoperire pentru campania dvs. cât mai repede posibil, în special de la cei care nu vă cunosc încă afacerea, vă recomandăm această direcționare. De ce? Deoarece vă puteți menține riscul de risipă, adică riscul de a vă adresa persoanelor care nu sunt deloc interesate de serviciile sau produsele dvs., relativ redus prin alinierea precisă.

Apropo: Puteți obține mai multe informații despre principalele grupuri țintă Facebook în articolul Cum să ajungeți la clienții doriti prin Facebook Ads .

  1. Public personalizat (retargeting / remarketing)
    Cu ajutorul acestei direcționări, vă puteți adresa din nou persoanelor care au interacționat deja cu afacerea dvs. Pe de o parte, aceștia pot fi vizitatorii site-ului dvs. sau utilizatorii Facebook care au interacționat cu pagina dvs. Facebook sau cu profilul Instagram și postările dvs., de exemplu.

De asemenea, este important să știți că puteți determina singur intervalul de timp. Astfel, vă puteți adresa fie vizitatorilor care tocmai au interacționat cu marca dvs., fie vizitatorilor care au interacționat cu ceva timp în urmă. Adresarea din nou a clienților exact la momentul potrivit poate face o mare diferență în performanță și poate fi deosebit de interesantă pentru vânzările de abonamente sau produsele care se epuizează după o anumită perioadă de timp.

Condiția prealabilă pentru aceasta: Dacă doriți să vă adresați vizitatorilor site-ului dvs. din nou, aveți nevoie de pixelul de urmărire Facebook, care trebuie instalat pe site-ul dvs. web. Pentru că abia atunci, ca agent de publicitate, veți primi informații adecvate și posibilitatea de a crea liste de remarketing. Asigurați-vă că includeți pixelul în conformitate cu reglementările privind protecția datelor și, de exemplu, includeți o notă corespunzătoare în reglementările dvs. privind protecția datelor. Dacă vrei să îți reorientezi urmăritorii de pe Facebook, nu trebuie să faci altceva.

Potrivit pentru: toți agenții de publicitate care au deja mult trafic (listele de remarketing sunt cel mai bine completate cu cel puțin 1.000 de utilizatori) pe site-ul sau profilul companiei lor. În funcție de strategia de remarketing, remarketingul poate fi folosit fie pentru închiderea țintei (de exemplu, persoane care au fost pe site-ul dvs., dar nu s-au convertit încă), fie pentru fidelizarea clienților (persoane care au cumpărat deja, de exemplu, pentru a motiva oamenii să cumpere din nou). Dar și pentru listele negative. De exemplu, ați putea exclude vizitatorii comunității sau site-urilor dvs. din direcționarea anunțurilor.

  1. Audiențe similare
    Cu această direcționare, vă adresați persoanelor care au un comportament și un domeniu de interes similare listelor dvs. actuale de remarketing. Și ce înseamnă exact asta, decideți pentru dvs. Doriți să arătați asemănări pentru toți vizitatorii site-ului dvs. web, pentru unii dintre vizitatorii site-ului dvs. web care, de exemplu, au vizionat o anumită pagină sau doar pentru clienții dvs. reali care s-au convertit deja.

Cerințe preliminare pentru acest lucru: la fel ca și pentru segmentele de public personalizate: aveți nevoie de pixelul de urmărire Facebook, care trebuie să fie încorporat în site-ul dvs. web în conformitate cu reglementările privind protecția datelor și de cel puțin 1.000 de vizitatori pentru a putea crea liste de remarketing.

Potrivit pentru: Achiziționarea de noi clienți pentru agenții de publicitate cu liste de remarketing care conțin un număr mare de utilizatori și au un public destul de înalt. De ce? Deoarece este dificil pentru algoritmul cu un număr mic de vizitatori (câteva mii) să găsească modele comportamentale cu adevărat relevante care să indice într-adevăr un interes pentru compania dumneavoastră. Din experiența noastră, lookalikes funcționează deosebit de bine pentru agenții de publicitate cu un volum de trafic foarte mare și un grup țintă foarte omogen. Dar toată lumea ar trebui să testeze singuri dacă poate fi o opțiune de lucru pentru dobândirea de noi clienți.

Vă dorim mult succes cu campaniile dvs. de pe Facebook!

Aveți nevoie de asistență cu strategia dvs. de publicitate în rețelele sociale și planificarea conținutului sau cu anunțurile dvs. pe rețelele sociale ? Să vorbim despre asta! Organizați o întâlnire gratuită de strategie și vom analiza împreună dacă și cum vă putem sprijini.

www.star-marketing.ro/blog

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de flaviusnoja
Arata mai multe articole din categoria Toate categoriile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Carpet Cleaning Services in Hammersmith

Carpets today represent both a financial and a sentimental value and therefore their destr…