Facebook Audience Insights este un alt instrument gratuit de la Facebook pe care îl folosim în mod regulat ca agenție Facebook. Acest lucru face posibil să aflați mai multe despre interesele și comportamentul propriilor dvs. grupuri țintă.
În partea stângă aveți posibilitatea de a defini un grup țintă, ale cărui caracteristici sunt apoi afișate.
Mai sus există posibilitatea de a salva grupul țintă și de a-l utiliza în reclame sau de a încărca grupuri țintă examinate anterior:

În trecut, aici se puteau analiza și segmente de public personalizate. Datorită reglementărilor mai stricte privind protecția datelor, există acum doar două domenii de aplicare:
- Analiza propriilor fani Facebook
- Analiza bazată pe informații demografice
Analiza fanilor Facebook
Cu Audience Insights, puteți afla multe despre propriii dvs. fani Facebook, ceea ce vă ajută să găsiți grupul țintă pe Facebook. Printre altele:
Vârstă și sex
statutul relatiei
Dispozitive utilizate
Alte aprecieri pe pagina de Facebook
Tot ce trebuie să faceți este să selectați propria pagină Facebook sub Conexiuni din stânga, să afișați toate statisticile, apoi datele fanilor. În exemplul nostru se poate observa că fanii sunt în primul rând femei și într-o relație sau căsătoriți. Au între 25 și 34 de ani și au o diplomă universitară.
Cu aceste informații demografice, puteți crea un grup țintă pentru anunțurile de pe Facebook, care este potrivit, de exemplu, pentru nivelul „Conștientizare” de nivel superior al pâlnie
Celelalte pagini care le-au plăcut fanilor sunt, de asemenea, deosebit de interesante. Acestea oferă informații despre posibile concurențe sau pur și simplu opțiuni de direcționare. Aceasta înseamnă că grupul țintă poate fi atins cu mai puține risipi decât cu direcționarea demografică pură.

Multe (dar nu toate) paginile care pot fi găsite aici pot fi vizate direct pe Facebook. Din păcate, nu mai există instrumente care să le evidențieze direct. Prin urmare, trebuie pur și simplu să introduceți paginile în selectarea intereselor în crearea grupului țintă în conformitate cu metoda de încercare și eroare.
Pe Facebook puteți viza aproximativ 28 de milioane de oameni din Germania cu reclame. Există nenumărate modalități și uneori chiar înspăimântătoare de a intra pe urmele grupului dvs. țintă personal. Le știți deja pe toate?
Setările grupului țintă pentru anunțurile de pe Facebook
Nu ați creat încă un cont publicitar pe Facebook? Atunci probabil că nu știți diferitele setări și, de obicei, nu aveți nicio modalitate de a obține o perspectivă asupra lor. Așa că am luat probleme și am copiat toate categoriile, subcategoriile și alte restricții din această postare, astfel încât toată lumea să-și poată face o idee. De asemenea, am creat un scurt videoclip demonstrativ pentru dvs.
Setări speciale pentru reclame Facebook
Încep cu setările speciale, deoarece cele „normale” sunt atât de extinse încât prefer să le plasez la sfârșitul articolului. Veți crește viteza acolo cu degetul de derulare și cu siguranță nu doriți să ratați caracteristicile speciale din intoxicație.
Audiență personalizată Facebook
Public personalizat înseamnă ceva de genul grupului țintă personalizat. De exemplu, puteți încărca o listă de adrese de e-mail, numere de telefon sau ID-uri de utilizator Facebook și puteți trimite reclame numai acelor persoane.
Retargeting cu reclame Facebook
Dacă vă conectați site-ul la Facebook, puteți marca vizitatorii site-ului și le puteți adresa din nou mai târziu pe Facebook. De asemenea, vă puteți limita la anumite subpagini. De exemplu, puteți afișa reclame numai persoanelor care au cumpărat ceva de pe site-ul dvs. sau celor care tocmai s-au uitat în jur și nu au cumpărat încă nimic.
Audiență asemănătoare Facebook
Facebook caută persoane din rețeaua sa care sunt foarte asemănătoare cu audiența dvs. Custum. De exemplu, persoane care sunt similare cu abonații la buletinul de știri existent. Dar puteți găsi și utilizatori Facebook care sunt similari cu cei care au cumpărat ceva de pe site-ul dvs.
Preocupările cu privire la protecția datelor cu privire la aceste posibilități nu pot fi respinse

Pe Facebook, agenții de publicitate au acces la 1.300 de opțiuni de direcționare , 15 tipuri de campanii și peste două miliarde de utilizatori. Așadar, nu este de mirare că platforma de publicitate Facebook este utilizată de companii de toate dimensiunile – de la întreprinderile mici de familie la companiile Fortune 100.
Pentru profesioniștii din marketing, gama largă de oportunități de publicitate poate fi un vis devenit realitate, dar pentru mulți, aceasta poate fi o sarcină descurajantă. Dacă sunteți unul dintre acei oameni și vă simțiți copleșiți, verificați următoarele șase tipuri de reclame pe Facebook, deoarece acestea pot fi folosite și pentru afacerea dvs.
Cu unitatea de anunțuri cu generație de clienți potențiali , colectarea adreselor de e-mail și crearea listelor de e-mail este incredibil de ușoară. Cu ajutorul acestei unități de anunțuri, potențialii dvs. clienți se pot abona la o listă de distribuire a e-mail-ului (printre altele) cu un efort la fel de mic ca să apreciați sau să distribuiți o postare.
Lucrul minunat al acestei unități de anunțuri este că Facebook completează automat majoritatea câmpurilor pe care potențialul cumpărător ar trebui să le completeze manual, ceea ce face mult mai probabil ca potențialul client să se înscrie.
Anunțurile potențiale sunt o opțiune excelentă dacă doriți să adăugați la lista de adrese de e-mail. Acum puteți utiliza Zapier pentru a vă conecta anunțurile principale la furnizorul de e-mail . Noile contacte sunt adăugate automat la una dintre listele dvs. și introduse într-un flux de lucru automat creat de dvs.
Dynamic Ads (DPA) sunt una dintre cele mai noi și mai importante adăugiri Facebook la întreaga platformă. Marci mari, cum ar fi Booking.com, care utilizează DPA, au un ROI comparabil cu căutarea, dar la o fracțiune din cost.

Această unitate de anunțuri leagă catalogul de produse al companiei dvs. de contul dvs. publicitar Facebook și de pixeli Facebook. Când cineva merge la pagina dvs. și apoi se conectează la Facebook, va vedea un anunț care afișează aceleași produse ca cele pe care tocmai le-a vizionat pe site-ul dvs. Acest lucru face ca reclama să fie incredibil de personală și relevantă.
Pentru a crea reclame dinamice , selectați obiectivul de marketing al vânzărilor din catalogul de produse . Presupun că veți folosi acest tip de anunț foarte curând. Și de ce? Prin urmare:
Incredibil de personalizat
W găină aveți un debloca DPA este textul pentru cei care văd anunțul, la fel, dar design -ul este de o sută la sută unic și personalizat, în funcție de modul în care privitorul respectiv atunci când vizionează se comportă site – ului.
Campaniile pot rula la nesfârșit
Dacă difuzați o mulțime de anunțuri, probabil că știți cât poate consuma timp pentru a vă actualiza anunțul. De acum încolo, acesta este un lucru din trecut. Cu DPA-urile, îl puteți configura și apoi îl puteți verifica. Doar uitați să urmăriți spectacolul!
Poate ajunge la mai multe segmente de public
Cu DPA-uri puteți alege patru segmente de publicitate pentru anunț:
Produs vizualizat, dar nu achiziționat
Produs în coș, dar nu achiziționat
Promovarea produselor
Vânzarea încrucișată a produselor
În funcție de grupul țintă selectat, anunțul este optimizat automat pentru fiecare scop. Acest lucru vă economisește din nou timp și duce la rezultate mai bune.
Succes incredibil
Mulți dintre cei mai mari parteneri de marketing Facebook au un succes incredibil cu DPA-urile. Adphorus, un partener de marketing Facebook care reprezintă unele dintre cele mai mari mărci din industria turismului, a înregistrat o creștere de trei ori a ratei de conversie și o scădere cu 65% a costului pe clic (CPC) din utilizarea DPA-urilor . Este ușor de înțeles de ce rentabilitatea investiției este atât de mare atunci când considerați că este cel mai personalizat, direcționat și cel mai relevant anunț pe care companiile îl pot face publicitate – aproape ca proiectarea unui anunț specific pentru fiecare utilizator Facebook.

68,63 la sută dintre cumpărători își abandonează achizițiile. Cu alte cuvinte, din zece persoane care adaugă un produs în coșul de cumpărături, aproape șapte vor părăsi magazinul dvs. fără să cumpere nimic.
Cum puteți atrage acești cumpărători înapoi la magazinul dvs. și îi puteți convinge să cumpere? Prin e-mail. Da, dar asta funcționează doar parțial, deoarece din păcate doar zece la sută dintre vizitatorii site-ului își dau adresa de e-mail. Aceasta înseamnă că puteți contacta doar una dintre cele șapte persoane care și-au părăsit coșul de cumpărături (dacă aveți noroc) Și celelalte șase? Sunt fire fierbinți la care nu poți ajunge.
Din fericire, retargeting-ul vă permite să rulați un anunț Facebook foarte personalizat care vizează acești oameni. Anunțurile oferă, de obicei, un stimulent, cum ar fi transportul gratuit sau o reducere de 10% atunci când persoana respectivă face achiziția.
Din experiența mea, un videoclip amuzant este adesea deosebit de impresionant pentru acest tip de anunț. În prezent, rulez un anunț de coș de cumpărături abandonat pentru Startup Drugz, în care explic spectatorilor într-un videoclip de 30 de secunde că coșurile de cumpărături au sentimente și că, dacă lăsați coșurile de cumpărături, le faceți rău. Ar putea părea o prostie, dar această campanie are un ROI de 20x.
Facebook oferă agenților de publicitate multe instrumente gratuite și puternice. Cu Audience Insights puteți obține informații despre un număr mare de date demografice și comportamentale ale tuturor utilizatorilor Facebook și ale intereselor acestora. Dacă filtrați căutarea anumitor pagini, interese, locații și date demografice, veți obține date și mai bune și mai utile.
Prin introducerea paginilor concursului dvs. în Audience Insights, puteți afla mai multe despre potențialul dvs. public țintă. Această căutare vă oferă o cantitate incredibilă de date despre utilizatorii Facebook cărora le plac paginile concurenței dvs., de care puteți beneficia atunci când creați primele dvs. reclame Facebook.