Acasa Comunicate de presa Afaceri Fă primul pas către succes! Alege Optimall SFA by AROBS pentru automatizarea forței de vânzări la un nivel superior

Fă primul pas către succes! Alege Optimall SFA by AROBS pentru automatizarea forței de vânzări la un nivel superior

Trăim în era digitală, iar schimbările din domeniul tehnologic influențează din ce în ce mai mult modul în care afacerile își desfășoară operațiunile, respectiv modul de interacțiune a acestora cu clienții. Din categoria inovațiilor care au revoluționat domeniul afacerilor face parte și automatizarea forței de vânzări, o soluție avantajoasă pentru orice companie din domeniul distribuției sau producției. Din acest articol vei afla mai multe despre ceea ce poate reprezenta Optimall SFA în dezvoltarea unei companii.

Noul standard în automatizarea forței de vânzări: Optimall SFA by AROBS

Un sistem software care are în vedere automatizarea forței de vânzări, respectiv optimizarea proceselor legate de gestionarea, de monitorizarea și de urmărirea activităților din domeniul vânzărilor ar putea fi considerat soluția ideală pentru orice companie. Optimall SFA by AROBS este un astfel de sistem, care oferă numeroase beneficii. 

Aplicația centralizează toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real; agenții tăi de vânzări vor prelua comenzile de la clienți în timp real, aceste comenzi regăsindu-se automat în sistemul de gestiune ERP; reduci timpul de pregătire al comenzilor deoarece agenții de vânzări nu mai sunt nevoiți să folosească foaia și pixul pentru a scrie comenzi, ci vor folosi aplicația mobilă specifică unui SFA software; planifici rutele agenților de vânzări și multe alte avantaje.

Scop și funcționalități ale modulelor opționale Optimall SFA by AROBS

Scopul principal al sistemului SFA este de a conduce o companie către obținerea eficienței maxime și a mobilității totale, iar trio-ul esențial de module opționale pe care îl are aplicația ajută performerii de top să obțină cele mai bune rezultate. 

Modulul Fișa Sell asigură posibilitatea de a accesa istoricul complet al vânzărilor direct din aplicație. Acest lucru permite vizualizarea celor mai recente facturi emise din sistemul de gestiune, inclusiv detaliile aferente acestora. Pe de altă parte, Modulul Supervizor oferă managerilor de vânzări o perspectivă mai clară asupra activităților desfășurate de către agenți și asupra rezultatelor obținute de aceștia. Acest lucru facilitează identificarea oportunităților de îmbunătățire și contribuie la o coordonare mai eficientă a întregii echipe. În final, Modulul Target pune la dispoziție instrumente pentru stabilirea și urmărirea obiectivelor de vânzări. Aceasta are rolul de a motiva agenții și de a-i îndruma către atingerea performanței maxime.

Care sunt beneficiile care te pot convinge să alegi Optimall SFA?

Eficiența și productivitatea crescute pe care și le propune orice companie, viziunea de ansamblu asupra performanței echipei de vânzări, interfața intuitivă și mobilitatea totală pe care o oferă sunt doar câteva dintre cele mai importante beneficii oferite de Optimall SFA, dar și principalele motive pentru care ai dori să alegi acest sistem.

Pentru că a fost ales cu succes de către numeroase companii din producție și distribuție, Optimall SFA ar putea reprezenta și pentru afacerea ta o soluție eficientă în vederea unei creșteri semnificative a productivității, a reducerii erorilor sau a unei îmbunătățiri semnificative a experienței clienților. 

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Ce trebuie să știi înainte de a investi în rezervoare și structuri din inox?

Te pregătești să investești în rezervoare și structuri din inox? Alegerea unui produs prem…