Acasa Comunicate de presa Sanatate Cum sa te mentii in forma chiar si atunci cand ai un program super incarcat

Cum sa te mentii in forma chiar si atunci cand ai un program super incarcat

Pare un plan destul de dificil la prima vedere. Pentru 30 de minute de exercitii fizice pe zi sau pentru a gati un fel de mancare in casa, trebuie sa iti dai tot programul peste cap. Ori iti vei neglija copiii, ori indatoririle pe care le ai zi de zi in casa, ori renunti la timpul de odihna.

Insa, cu timpul si cu multa rabdare vei vedea ca vei fi capabil sa integrezi in rutina zilnica si cateva minute de micare.

Iti vine greu sa crezi?

Iata cateva ponturi care sa iti usureze mai mult misiunea.

1. Foloseste tehnologia in avantajul tau

Atunci cand abia reusesti sa faci putina miscare intr-o zi, fie ca alergi, fie ca pedalezi, fie ca faci alte exercitii cardio cu ajutorul unei biciclete eliptice, te poti descuraja usor pentru ca nu vezi rapid rezultatele.

Cu ajutorul unei bratari de fitness insa, de exemplu, iti poti monitoriza mai bine rezultatele si vei vedea ca efortul depus nu este in zadar. Astfel, vei fi mai putin tentat sa renunti la miscare iar singurul castigator din toata ecuatia asta esti chiar tu.

2. Rutina nu este un dusman

Oricat de urat ar suna, rutina este buna pentru tine. Stii exact ce ai de facut si cum anume sa iti gestionezi timpul astfel incat sa faci tot ce ti-ai propus intr-o zi. In plus, cu cat obiceiul de a face miscare zilnic va intra in rutina ta zilnica, cu atat iti va fi mai greu sa renunti.

3. Evita dietele de pe internet

Dietele sunt dusmanul celor care vor sa duca un stil de viata sanataos. De ce? Pentru ca acestea, in functie de specificul lor, te vor priva de anumiti nutrienti necesari pentru buna functionare a organismului. Asadar, chiar daca dietele sarace in carbohidrati, de exemplu, sunt la mare moda, incearca sa te feresti de ele. Mai sanatos este sa adopti un stil alimentar echilibrat pe care sa il pastrezi tot restul vietii.

4. Gandeste pe termen lung

Nu te gandi ca va trebui sa faci miscare si sa tii dieta timp de o luna. Dupa ce termenul va fi expirat, vei reveni la vechiurile obiceiuri si eforturile tale vor fi fost in zadar. In schimb, gandeste pe termen lung si, asa cum am spus si mai sus, adopta schimbarea pentru tot restul vietii (chiar daca uneori vei mai devia de la traseu).

5. Foloseste orice prilej pentru a face miscare

Du-ti copilul la scoala pe jos sau pe bicicleta daca timpul si distanta iti permit, iesiti in fiecare seara in parc si stabiliti o activitate noua in fiecare zi, renuntati la lift, mergeti pe jos la magazinul din colt si stabiliti cel putin o drumetie pe saptamana undeva in natura.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Adrian C.
Arata mai multe articole din categoria Sanatate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *