Daca vrem sa crestem profitabilitatea anunturilor noastre din Facebook Ads si sa ne asiguram ca avem campanii de succes, in acest ghid veti afla cum sa dezvoltati reclame dinamice prin Facebook.
Acum există instrumente sofisticate pentru a ne asigura că putem afisa mesajul potrivit pentru publicul potrivit, la momentul potrivit.
Anunțurile pot fi personalizate în funcție de interesele, obiceiurile noastre unice și comportamente. Dacă sunt făcute bine, aceste reclame „inteligente” pot fi aproape
ca un memento integrat al listei de cumpărături.
Cu toate acestea, revoluția mobilă a transformat modul în care facem asta. Acum ne mai putem baza pe cookie-uri pentru a urma utilizator pe calea de cumpărare. Pentru a creste numarul de clienti de pe site putem apela cu incredere la remarketing si trategiile aferente.
Acolo intră Facebook. Cu mai mult de 1,94 miliarde de utilizatori activi lunar, nu este de mirare că Facebook este liderul în evoluția publicității personalizate.
Soluția de anunțuri dinamice Facebook permite agenților de publicitate sa evidențieze cel mai relevant produs sau ofertă pentru fiecare fiecare utilizator, într-un mod extrem de scalabil.
La Star Marketing, suntem mari fani ai reclame dinamice. Citiți mai departe ghidul nostru pentru o perspectivă asupra modului de a duce marketingul digital la următorul
nivel cu această soluție puternică de publicitate.
Ce sunt reclame dinamice in Facebook Ads?
Anunțurile dinamice vă ajută să promovați produsele cele mai relevante pentru utilizatorii Facebook pe toate dispozitivele, în funcție de activitatea lor de pe site-ul dvs. sau de comportamentul pe Facebook.
Puteți vedea aceste reclame în fiecare zi în timp ce parcurgeți dvs. Feed Facebook și ați dat peste unii mai multe ori probabil. Deci de ce sunt importante și ce există anunturile dinamice?
Anunțurile dinamice permit întreprinderilor să promoveze produsele la scară largă
(toate produsele au creativitate unică) cu o” abordare care ajunge în mod continuu la oamenii potriviți cu produsul potrivit, la momentul potrivit.
Cireasa de pe tort? Produsele afișate în anunțurile dinamice sunt foarte relevante. Cu ajutorul pixelului Facebook, acestea sunt retargetate către utilizatorii care și-au manifestat deja interesul pe site-ul dvs. Printr-o direcționare largă, anunțurile dinamice ajung persoanele care sunt cel mai probabil interesate de un produs bazat pe
activitatea lor pe Facebook.
Când a lansat Dynamic Ads prima dată în februarie 2015, Facebook a explicat într-o postare pe blog că „Agenții de publicitate pot livra reclame dupa cum ei văd de cuviință. De exemplu, acestea pot evidenția produse care au fost vizionate pe site-ul / aplicația lor mobilă sau în vitrina produselor vândute cel mai bine.
Sau pot crea un anunț cu mai multe produse evidențiază diferitele beneficii ale unui singur produs. ”
Campaniile cu anunțuri dinamice sunt create prin cuplarea atributelor produsului (imagini, prețuri etc.) dintr-un flux de produse cu retargeting sau prospectare audiențe. Dacă utilizați Facebook-ul Pixel, puteți retargeta persoane care au interacționat cu produsele dvs. pe site-ul dvs. web sau vă puteți concentra pe prospectare, difuzând aceste anunțuri de produse pentru a arăta publicuri personalizate.

Cum funcționează anunțurile dinamice in Facebook Ads?
Sunt necesare trei componente majore pentru funcționarea anunțurilor dinamice:
1. Feed de produs: Acesta ar putea fi produsul dvs. existent catalog sau orice alt fișier de date structurat care conține un lista articolelor pe care doriți să le faceți publicitate. Acest fișier conține câmpuri care descriu fiecare produs, inclusiv produs nume, descriere, preț, etc. Puteți alege apoi cum doriți ca acest fișier să fie primit de Facebook, inclusiv o actualizare automată programată regulat.
2. Șablon de anunț: în loc să creeze un anunț pentru fiecare produs, șablonul trage în imagini și alte atribute pe care le-ați avut doriți să includeți din feedul dvs. de produse.
3. Pixel Facebook: Dacă ați făcut publicitate pe Facebook, dvs. probabil, pixelul deja a fost implementat pe site-ul dvs. și trebuie doar configurat pentru reclame dinamice. O singura data pixelul este configurat, apoi va capta activitatea vizitatorii site-ului dvs. web, inclusiv produsele pe care le au vizualizat sau adăugat în coșul lor, permițându-vă să retargetați audienta tinta in mod usor.
Beneficiile reclamelor dinamice in Facebook Ads
Deci, ce valoare obțin marketerii de la reclame dinamice?
• Foarte scalabil: aveți nevoie de un singur șablon pentru toate produsele dvs. indiferent de cât de extins este produsul dvs. catalog este. Și, din moment ce anunțurile sunt ușor de creat puteti sa incepeti de indata.
• Foarte relevant: cu Facebook Pixel, puteți reîncărcați-vă vizitatorii site-ului care au întreprins o acțiune cum ar fi vizita, navigarea sau achiziționarea unui articol, asigurându-vă că anunțurile dvs. vor fi foarte relevante și vor apărea produse pentru care oamenii s-au arătat interesați sau poate fi mai larg și vizat în funcție de vârstă, sex, locație sau ajunge la o audiență personalizată.
• Oferiți o gamă largă de produse: puteți prezenta întregul catalog de produse (sau orice subset al acestuia) prin un șablon care vă permite să intrați pe larg sau în profunzime
catalogul dvs. de produse pentru a evidenția produsele care pot fi în mod normal nu sunt prezentate.
• Flexibil: deși este un singur șablon de anunț, sunt multe optiuni de flexibilitate pentru a prezenta atributele produsului, adică produsul, disponibilitate, marcă, descriere, preț etc.
Experții Facebook recomandă sa urmariti cele mai bune practici pentru a vă asigura că obțineți cel mai mult din campaniile dvs. de anunțuri dinamice. Structura campaniei începe cu seturile de produse.
• Creați seturi de produse sau subseturi de feed de produse, prin filtrare bazată pe „tip de produs” sau „produs Google categorie”. Acest lucru vă va permite să obțineți o mai bună înțelegere a modului în care se realizează fiecare categorie de produse.
• Filtrați pentru „Disponibilitate în stoc” pentru a vă asigura că nu
promovati produse care nu sunt pe stoc.
• Dedicați o campanie pe set de produse. Acest lucru va permite o vizualizare curată a performanței și a ajutorului setului de produse informați la scară și eficiența deciziilor la nivel macro.
• Nu creați seturi de produse prea înguste. În cazul în care cineva a văzut doar un produs dintr-o categorie, este mai bine să aveți un set robust de produse, astfel încât Facebook-ul si motorul de optimizare poate sugera alte produse relevante.
• Utilizați o structură de comportament a utilizatorului cuibărit pentru a preveni audiența
se suprapun, lacunele la nivel de performanță și se îmbunătățesc decizii de optimizare. De exemplu, dacă vă orientați spre persoanele care au văzut un produs în ultimele 7 zile, voi ar trebui să excludeti utilizatorii care au văzut același produs în ultimele 3 zile. Când utilizați această tactică, asigurați-vă că sunteți prezenti vizând în continuare utilizatorii care au vizualizat produsele în ultima perioadă de 3 zile separat.
• Testați o fereastră de utilizare mai lungă (adică 30 până la 60 de zile) pentru produse
că știți că au cicluri de vânzare mai lungi pentru a oferi utilizatorilor timp pentru cercetare și luarea deciziilor de cumpărare
Testati destinatii de plasare, inclusiv Facebook, Instagram și Rețeaua de audiență, astfel încât să puteți optimiza pentru cele mai mici costul general pe rezultat.
• Dacă faceți retargeting, nu vă restrângeți publicul prin stratificarea în Facebook variabile de direcționare nativă precum vârsta sau interese. Această direcționare suplimentară ar putea elimina utilizatorii care și-au manifestat intenția interacționând cu produsele dvs.
• Mențineți evenimentele utilizatorului separate, adică vizualizate și adăugate în coș,
deoarece aceste audiențe au performanțe diferite și veți dori sa le optimizati separat.
• Asigurați-vă că excludeți utilizatorii care au achiziționat deja deci nu li se arată produsele pe care tocmai le-au cumpărat.
Optimizați-vă strategia de licitare din Facebook Ads
• Ofertați-vă utilizatorilor care au adăugat articole în coș sau pur și simplu a vizualizat produsul, deoarece această audiență va fi mai mic în pâlnia de cumpărare și mai probabil să cumpărați.
• Setați oferta dvs. în funcție de recența utilizatorului. Utilizatori care
au interacționat mai recent cu produsele tale sunt mai probabil să se convertească, în comparație cu cei care au văzut Acum 30 de zile.
• Oferați valoarea reală când optimizați pentru „Catalog de produse Vânzări. ”Acest lucru poate fi calculat luând media. Valoarea comenzii din ultimele 7-14 zile.
• Nu treceți la oCPM pentru vânzările catalogului de produse înainte atingerea minimului. Facebook sugerează conversii din aproximativ 15 1 clic pe zi prin conversii pe zi.
• Luați în considerare extinderea ferestrei de vizualizare a conversiilor până la 7 zile față de 1 curent când utilizați oCPM pentru produs vânzări de catalog. Acest lucru va permite ceva FB să aibă mai mult timp cadru pentru a găsi oameni care se pot converti.
• Testarea vânzărilor încrucișate. Afișati produse complementare persoanelor care au achiziționat un alt tip de produs. Pentru de exemplu, arătați portofele celor care au achiziționat genți.
• Testarea vânzarii. Aratati produse cu preturi mai mari oamenilor care au interacționat cu produse din aceeași categorie. De exemplu, afișează articole de peste 100 USD
care au interacționat cu produse de valoare mai mică.
• Testare șabloane dinamice. Testarea este importantă atunci când vreti optimizarea anunțurilor dvs. dinamice Unele variabile pe care le pot testa (dar nu sunt limitate la) includerea afișării de preț vs. eliminarea prețului, precum și testarea diferitelor apel la butoanele de acțiune (adică cu sau fără „Aflați mai multe”, „Cumpărați acum” și / sau „Înscrieți-vă.”)
• Utilizați carduri de bază statice pe anunțuri pentru carusel, cum ar fi o oferta specială
sau un apel gratuit de livrare. Aprindeți toate opțiunile de text cum ar fi Descriere și Titlu acceptat în creativ dinamic pentru a ajuta la inceperea implicării.
• Testați anunțuri cu un singur produs atunci când doriți să partajați mai multe informații pe post de pagină. De exemplu, produs descrierile sunt adesea caracter grele și devin
trunchiate pe reclame pentru carusel.
• Nu folosiți excesiv apelurile către butoanele de acțiune din anunțurile carusel.
Pot părea să distragă atenția către persoanele care fac clic fiecare card de carusel.
CONCLUZIE GHID FACEBOOK ADS – RECLAME DINAMICE
Acum ca ati aflat cum sa dezvoltati reclame dinamice in Facebook Ads, puteti sa cresteti rapid vanzarile si numarul de clienti de pe site.