In cadrul unui eveniment important la care luat parte branduri renumite de lenjerie intima, dar si de genti, s-a aflat faptul ca brandul Victoria’s Secret va suferi o serie de modificari, inclusiv faptul ca va oferi reduceri mai putine, ceea ce ar putea fi o mare problema pentru clienti. Acest lucru o spun chair analistii din domeniul modei.
L Brands LB, al caror portofoliu include si lantul Bath & Body Works, dar si brandul Pink care vizeaza consumatorii tineri, a gazduit de curand un evenimentul pentru investitori. Executivii si-au petrecut timpul explicandu-si strategia pentru brandul Victoria’s Secret care sa includa si oferirea de mai putine reduceri de pret.
Victoria’s Secret, in special divizia sa Pink, isi repozitioneaza brandul pentru a fi mai mult despre feminitate ca imputernicire si individualitate, au scris analistii UBS condusi de Jay Sole intr-o nota post-eveniment. Au fost surprinsi de faptul ca in nici una dintre imaginile din prezentari nu au fost supermodele binecunoscute si o mare parte din acestea au inclus fotografii fara aerograf ale unor femei de dimensiuni obisnuite.
John Mehas, directorul executiv al lenjeriei Victoria’s Secret, a detaliat o strategie care se va concentra pe conexiunile emotionale si produsul pe care si-l doreste, cu o experienta reinnoita in magazin si o strategie de brand actualizata, conform unui transcript al evenimentului.
“A lipsit inovatia in ceea ce priveste gama principala de produse si astfel nici clientii marcii nu au mai dorit sa cumpere, influentati fiind si de preturile promotionale, crezand ca nu mai este vorba despre calitate”, a spus Mehas. Pozitia brandului a inclinat spre activitati puternice de promovare si de erodare a marcii in mod semnificativ larg, care au afectat toate categoriile de sutiene. Asadar, brandul promite produse mai inovatoare insa fara preturi promotionale.
„Cred ca performantele Victoria’s Secret ar putea sa se inrautateasca daca se intampla aceast schimbare”, a declarat compania financiara UBS, mentionand si faptul ca directorii brandului au spus ca isi vor lua timp pentru a schimba mesajul de marketing pentru a nu provoca confuzia clientilor.
„Alte schimbari de vanzare cu amanuntul au aratat ca acest proces poate avea un efect negativ in mod disproportionat asupra cresterii vanzarilor din acelasi magazin si credem ca acelasi lucru ar putea fi valabil si pentru Victoria’s Secret”, a declarat UBS.
La polul opus, analistii conduri de Edward Yruma au spus despre aceast schimbare urmatorul lucru: “Un accent pe inovatie, reducerea promotiilor si, mai important, recunoasterea faptului ca schimbarile societatii se redefinesc sunt toate importante pentru o schimbare”. A transforma acest brand intr-unul cu produse inovative si fara promotii va dura un timp, insa este posibil ca clientii sa aprecieze astfel calitatea.
O alta companie financiara, MKM Partners, are mai putina claritate despre ceea ce se va intampla la Victoria’s Secret. Acestia remarca faptul ca evenimentul investitorului L Brands coincide, de obicei, cu lansarea companiei pentru sezonul de vacanta, ceea ce nu a fost un punct central al acestui eveniment. Asadar, vom vedea pe viitor daca brandul se va tine de cuvant sau vom vedea in continuare reduceri.