Vânzările vin cu mari responsabilități și, bineînțeles, cu șiruri interminabile de date despre comenzile onorate și încasările primite de companie. Pentru ca aceste informații să fie mereu organizate și actualizate, o bună parte din managerii de vânzări aleg să automatizeze datele ce țin de departamentul de care sunt responsabili folosind softuri de tip SFA. O astfel de alegere schimbă întreg mersul echipei, permițând nu doar gestionarea digitală a documentelor, ci și planificarea activității agenților de vânzări.
Odată cu creșterea vânzărilor, tot mai multe companii sunt interesate să introducă noi instrumente digitale dedicate optimizării businessurilor. Conform studiului CxO Priorities 2022 realizat de compania de consultanță Horváth și sintetizat în Modern Buyer, transformarea digitală este în topul priorităților în management. După aceea, urmează securitatea cibernetică, element deosebit de important, și care este urmat apoi de sustenabilitatea în afaceri.
Priorități în business pentru următorii ani
Transformarea digitală. Conform unei analize Forbes, conceptul de transformare digitală a început să se contureze în anii 1960. În prezent, pentru 60% dintre antreprenori, aceasta este elementul de maximă prioritate. Până în 2023, specialiștii estimează că investițiile în digitalizare vor atinge la nivel global 2.3 milioane de dolari.
Securitatea cibernetică. Atât în viața cotidiană cât și în business, oamenii folosesc tot mai multe device-uri care ajung să fie interconectate. În business, atenția către securitate trebuie să fie sporită, deoarece atacurile cibernetice tot mai frecvente pot aduce prejudicii nu doar asupra datelor unei companii, cât și asupra veniturilor acestora. Harvard Business Review recomandă managerilor să aibă în vedere în strategia lor monitorizarea vulnerabilităților, acceptarea că oricând poate să aibă loc un atac și dezvoltarea unei culturi preventive a securității.
Sustenabilitatea. Tot mai mulți consumatori aleg produse sustenabile, respectiv susțin brandurile care dau dovadă de responsabilitate față de mediul înconjurător și societate. De aceea, obiectivele de sustenabilitate sunt de nelipsit indiferent de industrie. De exemplu, în domeniul FMCG, 37% din consumatori consideră că producătorii sunt cei mai importanți stakeholderi în reducere impactului asupra mediului, conform unui studiu Kantar.
Tehnologii sigure și sustenabile pentru afacerea ta
Dacă vrei să mărești productivitatea în vânzări și, în același timp să ai grijă la securitate și la impactul asupra mediului, soluțiile oferite de Optimall by AROBS ar putea fi alegerea potrivită. Cu ajutorul softului de automatizare a vânzărilor Optimall SFA, înlocuiești documentele clasice imprimate pe hârtie cu unele în format digital. De asemenea, soluția de optimizare a rutelor, Optimall Logistic, va ajuta echipa de șoferi livratori să parcurgă mai puțini kilometri, reducând consumul de combustibil și, implicit, emisiile de carbon.
Optimizează și tu timpul și resursele în afacerea ta cu ajutorul soluțiilor din suita Optimall by AROBS! Află mai multe pe www.optimallsfa.ro.