Acasa Comunicate de presa Afaceri 3 module Optimall SFA care te ajută să gestionezi efectuarea vizitelor la clienți

3 module Optimall SFA care te ajută să gestionezi efectuarea vizitelor la clienți


O bună parte din activitatea agenților de vânzări se desfășoară pe teren, aceștia efectuând frecvent deplasări la locația clienților. Vizitele trebuie planificate și monitorizate, iar dacă acest lucru se realizează manual șansele să apară erori sunt mai mari. În plus, gestiunea manuală  a informațiilor vânzări necesită mult timp pentru prelucrare și transmiterea lor către alte departamente. Astfel, pentru economisirea resurselor recomandăm utilizarea unei aplicații de tip SFA dedicată echipelor de agenți de vânzări.

Optimall SFA este softul adresat distribuitorilor și producătorilor, cu ajutorul căruia poți automatiza forța de vânzare. De la preluarea comenzilor, până la monitorizarea vizitelor efectuate la clienți și verificarea încasărilor – totul poate fi realizat din aplicația SFA. De asemenea, datele sunt transferate automat datorită conectării la sistemul de gestiune și contabilitate.

Soluția Optimall SFA poate fi personalizată în funcție de nevoile afacerii tale și ale echipei de vânzări, dar astăzi vom analiza aria de gestiune a vizitelor la clienți. Iată 3 dintre cele mai importante module care te ajută să ții datele sub control.

Module Optimall SFA esențiale în gestionarea interacțiunii cu clienții

Modulul Routing.  Acest modul permite supervizorilor și managerilor să planifice din aplicația back-office vizitele pe care agenții de vânzări trebuie să le efectueze zilnic, pentru o perioadă de o săptămână sau două săptămâni. În acest fel, activitatea agenților este mai organizată, și interacțiunea cu clienții poate fi aniticipată și pregătită mai riguros.

Modulul Fișă Sell. Prin intermediul acestei funcționalități, poate fi vizualizat istoricul clienților despre comenzile efectuate anterior. Mai exact, aplicația va afișa data, produsele și plățile realizate până în momentul verificării.

Modulul Blocare Hotspot. Unul dintre cele mai dorite module al aplicației SFA, modulul blocare hotspot geocodează locația în care se află clientul la prima vizită pe care o face agentul. Ulterior, modulul blochează preluarea comenzilor de la acel client, dacă agentul nu este în raza sa geografică. Astfel, se evită situațiile în care agentul omite vizitarea anumitor locații, dar și plasarea comenzii la un alt client.

Automatizează vânzările cu Optimall SFA

Optimall SFA este prima soluție lansată de AROBS pentru piața românească în 2003, fiind dedicată business-urilor care au echipe de agenți de vânzări, indiferent de industrie. Dacă vrei să ai mereu date actualizate și să mărești productivitatea echipei de vânzări, contactează-ne să personalizăm împreună soluția SFA pentru afacerea ta! Iar dacă ai și un magazin online, poți automatiza transferul de date cu ajutorul serviciului de integrare ERP, Optimall ConnectoR! Alege ce ți se potrivește!

E-mail: optimall@arobs.com

Nr. tel.: 0748 158 881

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Optimall SFA – soluția software care îți oferă transparență, rapiditate și eficiență sporită în distribuție

Pentru afacerile din domeniul distribuției și producției, unde rețeaua proprie de agenți j…