
Pandemia de coronavirus a schimbat dramatic comportamentul de cumpărare al oamenilor, dar a și arătat deținătorilor de afaceri că internetul este un instrument pe care îl poți folosi cu brio pentru a-și crește vizibilitatea și profitul. Și uite așa ajungem la advertoriale seo.
Provocarea online: cum poți ieși câștigător dacă ești antreprenor?
Nu e de mirare că până și aceia care aveau în exclusivitate business-uri care se desfășurau în mod fizic și-au dat seama ce oportunitate deosebită o reprezintă mediul virtual și s-au grăbit ca să își comandă site-uri de comerț de la diverse firme de profil sau de la freelanceri (după buget, recomandări și inspirația de moment).
Pentru că în această perioadă toată lumea este foarte atentă la bugete, încercând să își drămuiască cu mare atenție fiecare bănuț din cont, mulți au preferat ca să apeleze la creatori independenți de site-uri sau chiar să încerce (pentru că tot aveau timp stând acasă) să își creeze singuri un magazin online.
Rezultatele pot fi mai bune sau mai stângace, dar chiar dacă în prezent au un astfel de loc virtual unde își pot prezenta produsele și serviciile, și-au dat seama rapid că mai lipsește ceva: lumea nu îi vizitează și, pe cale de consecință, nici nu comandă ceea ce le propun ei.
Care să fie cauza?
Secretul rezidă în aceea că este nevoie de optimizare seo , iar acesta se face în timpul dezvoltării site-ului, nicidecum după ce acesta a fost finalizat.
Tocmai de aceea este imperios necesar ca să angajezi o agenție o bună încă din stadiul alcătuirii site-ului și nu după aceea.
Altfel, degeaba arată într-un mod senzațional și are tot felul de brizbrizuri, dacă magazinul online sau un site de prezentare al unor servicii de consultanță nu este vizibil pentru nimeni.
Motivul pentru care internauții nu intră pe site-ul în cauză este faptul că, în timpul creării paginilor, nu au fost luat în considerare și cerințele impuse de motoarele de căutare. Iar acest lucru efectuează direct vânzările.
Așadar, concepția conform căreia mai întâi facem un site web, investim în asta, iar de-abia mai apoi ne vom gândi la optimizarea lui pentru motoarele de căutare este categoric greșită.
Seo nu este eficientă sau devine complet inutilă dacă site-ul are probleme de natură tehnică sau de structură greu de remediat după finalizarea acestuia.
Mulți programatori sau pur și simplu freelanceri care se ocupă de crearea de site-uri nu știu sau pur și simplu nu sunt interesați de cum ar trebui să arate un website optimizat pentru motoarele de căutare.
În fapt, aceștia ar trebui să facă echipă cu specialiștii seo, deoarece doar în acest fel, chiar dacă fiecare acționează pe domeniul său, în final proiectul web respectiv va avea vizibilitatea, notorietatea dorită și îi va determina pe internauții din grupurile vizate de antreprenor nu doar ca să îl viziteze, ci și să facă comenzi de produse și servicii de acolo, online.