Procesul de vânzări cuprinde numeroase sarcini administrative repetitive într-o afacere, de la introducerea datelor până la gestionarea sarcinilor.
Un software pentru automatizarea forței de vânzări, cum este Optimall SFA by AROBS, permite agenților de vânzări să petreacă mai puțin timp făcând sarcini suplimentare și mai mult timp interacționând cu clienții.
De ce ar trebui să ai un software pentru automatizarea forței de vânzări?
Tot mai multe companii aleg soluții software de automatizare a proceselor de vânzare din afacere. O astfel de aplicație aduce numeroase beneficii pentru business-ul tău în producție sau distribuție întrucât poți acoperi mai multe comenzi într-un timp mult mai scurt și odată cu acestea satisfaci și nevoile clienților tăi. Astfel, agenții de vânzări se pot concentra pe activități de vânzare care duc la încheierea și mai multor tranzacții.
O aplicație cum este Optimall SFA centralizează toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real. Astfel, agenții tăi de vânzări pot prelua comenzile de la clienți în timp real, aceste comenzi regăsindu-se automat în sistemul de gestiune ERP. Așadar, să vedem care sunt avantajele de care te poți bucura când ai o astfel de soluție:
Beneficiile utilizării unui software SFA
Când compania pune la dispoziția agenților de vânzări resursele, și instrumentele potrivite, aceștia vor putea vinde mai eficient și vor deveni mai productivi. Datorită acestui fapt, compania va putea să înregistreze creșteri suplimentare și promițătoare.
Iată beneficiile pe care merită să le iei în calcul pentru un succes garantat:
- prin utilizarea unui software SFA, vei putea automatiza procesele efectuate de agenții de vânzări, ceea ce îți va permite să observi noi oportunități de dezvoltare a afacerii tale
- vei avea mai mult control asupra agenților de vânzări și asupra sarcinilor pe care aceștia de îndeplinesc, atât în ceea ce privește comenzile, cât și rutele
- reduci timpul de pregătire al comenzilor, căci agenții vor folosi aplicația mobilă, iar datele se vor transmite automat și în sistemul de gestiune ERP
- stocurile vor putea fi optimizate corect, iar informațiile legate de întregul proces de vânzări va fi centralizat în timp real.
Automatizarea forței de vânzări este cea mai bună soluție la care poate apela o companie în distribuție sau producție pentru succes. Aplicația Optimall SFA by AROBS îți pune la dispoziție și module opționale noi – Modulul Fișa Sell, Modulul Supervizor și Modulul Target – pentru a transforma agenții tăi în performeri de top. Află mai multe despre soluție și cere-ne o ofertă chiar acum!