Toamna a sosit la Cupio cu noutati irezistibile!
Brandul 100% romanesc isi imbunatateste in permanenta portofoliul de produse pentru unghii, astfel ca a lansat o formula noua de Revo Gel. Aceasta imbina avantajele gelului UV si ale acrilului si este disponibila in noua nuante diferite.
Gelul UV Flexi Slim, un alt produs nou din portofoliul brandului Cupio, este recomandat pentru tehnica unghiilor slim. Gelul 2 in 1 este special conceput pentru constructie sau camuflaj si garantează o manichiura delicata, eleganta.
Gelul la sticluta Foil Gel este destinat tehnicii foliei de transfer si se foloseste la aplicarea foliei full nail (pe toata unghia) sau pentru aplicarea pe o zona definita de o suprafata mai mare.
Realizarea unei manichiuri perfecte si ireprosabile se face doar cu produsele potrivite. Cupio vine in ajutorul tehnicienilor si al femeilor care isi fac singure unghiutele cu doua noi pile profesionale – Pila profesionala lavabila Super Lasting si Pila buffer profesionala Super Lasting. Ambele au o durata de viata mai mare decat pilele clasice si pot fi spalate sau sterilizate. Iar pentru femeile care isi doresc o manichiura nonconformista, noile Sabloane de constructie plastifiate Stiletto sunt alegerea ideala!
Pentru o mai mare luminozitate la salonul de infrumusetare sau in oricare alt spatiu de lucru, poti alege Lampa Cupio Glam sau Lampa led Cupio Smart Bright.
Make-up artistii stiu cat de importanta si utila este o statie profesionala de make-up. Este si mai confortabil atunci cand aceasta se poate transforma in valiza incapatoare si usor de transportat. Cupio vine in ajutorul make-up artistilor cu doua astfel de produse complexe, cu design elegant: Statia profesionala de make-up Cupio Glam si Statia profesionala de make-up Cupio PRO.
Pensula de make-up pentru sprancene Double este un alt produs nou de la Cupio care iti promite o aplicare perfecta a produselor pentru conturarea sprancenelor.
Cupio a fost desemnat brandul numarul 1 in domeniul manichiurii, din Romania, in urma unui studiu de piata realizat de compania Market Vector, care a analizat vanzarile pe anul 2018 in magazinele din centrele comerciale din tara. Brandul 100% romanesc isi imbunatateste, constant, portofoliul de produse de make-up, manichiura si ingrijire pentru a satisface nevoile tuturor clientilor sai.