Acasa Comunicate de presa Afaceri SFA – automatizează procesul de vânzare din compania ta

SFA – automatizează procesul de vânzare din compania ta

Pentru a automatiza întreg procesul de vânzare din compania ta este necesar să folosești o soluție de tip SFA (Sales Force Automation) care să îi ajute pe agenții tăi de vânzări să preia comenzile într-un mod automatizat, renunțând la foaie și pix sau clasica agendă.

Optimall SFA by AROBS vine în întâmpinarea companiilor care își doresc automatizare încă din anul 2003 pentru a-i ajuta pe aceștia să își eficientizeze procesul de comercializare și să crească semnificativ vânzările companiei.

Cum te ajută soluția Optimall SFA by AROBS?

Această soluție este formată din 3 elemente interconectate între ele: aplicația Back Office care va fi instalată pe PC-ul companiei, aplicația mobilă instalată pe un dispozitiv cu sistem de operare Android pe care o vor folosi agenții de vânzări și interfața cu programul de gestiune și contabilitate.

Agenții de vânzări care realizează vizite la clienți atât în regim Pre Sales cât și în regim Van Sales, vor trimite în timp real încasările, comenzile (în varianta Pre Sales), facturile și avizele (în varianta Van Sales) și vizitele prin intermediul aplicației mobile direct în programul de gestiune și contabilitate. Totodată, agenții vor avea acces la informații detaliate despre articole, stocuri, prețuri, categorii de prețuri, grupe de produse, grupe de clienți, discount-uri, promoții, solduri, rute etc.

Cu ajutorul soluției Optimall SFA, agenții tăi de vânzări vor putea de asemenea genera chitanțe, facturi sau avize direct din aplicație, documente ce vor putea fi tipărite de către acesta la o imprimantă termică cu Bluethooth de 80mm conectată cu terminalul Android (telefon sau tabletă) folosit de acesta pentru a fi înmânate clienților.

Pe lângă soluția Optimall SFA, îți recomandăm și o soluție de tip TMS care optimizează rutele de livrare a șoferilor livratori. Aceasta te ajută să reduci costurile de întreținere cu flota, identifici abaterile efectuate de către șoferi, deții o vizibilitate clară asupra întregului proces de livrare și nu în ultimul rând să estimezi timpul de livrare al comenzilor.

Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Preia comenzile într-un mod automatizat folosind soluția Optimall SFA by AROBS!

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Care sunt principalele tipuri de accesorii de mobilier și cum le alegi?

Bucătăria este inima oricărei case, iar alegerea corectă a mobilierului și a accesoriilor …