Inventarierea manuală este o provocare pentru orice companie. Documente nesfârșite, erori umane și timp pierdut – toate aceste provocări legate de inventar pot face ca procesul să devină un impediment managerial. Cu toate acestea, există o soluție care îți poate ușura munca și poate transforma radical modul în care gestionezi inventarul. Optimall SMIS by AROBS este o soluție software potrivită pentru simplificarea acestui proces esențial.
Optimall SMIS by AROBS – o schimbare majoră în gestionarea inventarului
Optimall SMIS reprezintă o soluție software menită să-ți ușureze munca atunci când vine vorba de inventariere. Dacă ai avut de-a face cu realizarea unor rapoarte care păreau că nu se mai termină, și multe ore pierdute, o astfel de soluție poate fi răspunsul la toate provocările cu care te confrunți.
Unul dintre punctele forte ale Optimall SMIS constă în capacitatea sa de a fluidiza operațiunile legate de întregul proces. Cu funcționalități avansate, acest software simplifică și automatizează procesele de inventar. Soluția este formată din două aplicații, Back Office și o aplicație mobilă. Aplicația Back Offfice se instalează pe serverul companiei și poate fi utilizată pentru crearea listelor de inventar, setarea drepturilor pentru anumiți useri, generarea și listarea rapoartelor. Listele create aici se actualizează și în aplicație mobilă, procesul devenind astfel mult mai ușor și flexibil.
Aplicația mobilă te ajută să scanezi toate codurile de bare ale produselor existente, pregătind astfel procesul pentru inventarierea propriu-zisă cu ajutorul numerelor de inventar asociate fiecăreia dintre active. Astfel, nu doar economisești timp, ci îmbunătățești semnificativ eficiența operațională. Astfel, poți efectua diverse acțiuni și crea rapoarte personalizate pentru a răspunde nevoilor specifice ale afacerii tale.
Precizie și fiabilitate cu Optimall SMIS by AROBS
O altă problemă semnificativă rezolvată de Optimall SMIS este eliminarea erorilor umane. Permițând atribuirea numerelor de inventar, cantitatea numărată este completată automat, eliminând riscul de erori de tastare sau alte greșeli umane. Acest nivel crescut de precizie se traduce prin deținerea unei evidențe clare a mijloacelor inventariate, automatizarea tuturor proceselor, creșterea productivității persoanelor implicate în realizarea inventarului, precum și generarea rapidă a diverselor rapoarte. Oferă o interfață prietenoasă și poate fi adaptată nevoilor afacerii deținute.
Optimall by AROBS îți pune la dispoziție o gamă variată de aplicații software menite să contribuie la succesul afacerii tale. Printre acestea, se remarcă și soluția Optimall SFA, creată pentru automatizarea forței de vânzări.
Scapă de provocările inventarierii manuale și adoptă soluția eficientă Optimall SMIS by AROBS pentru a transforma complet modul în care gestionezi inventarul în compania ta. O investiție acum, înseamnă un viitor fără griji în ceea ce privește procesul de inventariere.