Acasa Comunicate de presa Cel mai bun Soft Retail pentru magazinul tau

Cel mai bun Soft Retail pentru magazinul tau

Antreprenorii care conduc o afacere din domeniul comertului, respectiv un magazin, vor avea nevoie neaparata de implementarea unui soft retail. Acest program garanteaza vanzarea usoara, sigura si moderna. https://casedemarcat.eu comercializeaza astfel de softuri inteligente care imbunatatesc in totalitate aspectele ce tin de afacere. Mai mult decat atat, softurile implementate imbunatatesc relatia cu clientii si experienta acestora in magazin.

Ce rol are un soft Retail

Principalul rol pe care il are un astfel de soft este eficientizarea activitatii dintr-un magazin. Vanzarea produselor se va face mult mai rapid, doar scanand codurile de bare si emitand bonuri fiscale care respecta legislatia in vigoare.

Doar conectand softul la casa de marcat din magazin si la imprimanta fiscala, activitatea angajatilor va fi cu mult mai simplificata. Softul functioneaza si pentru produsele care nu au un cod de bare – acestea pot fi selectate din grupele si subgrupele disponibile.

CENTO este softul creat si vandut de echipa de specialisti de la AttoSOFT, care dispune de toate functiile de care un magazin are nevoie pentru a fi profitabil. In plus functiilor de mai sus, softul poate fi conectat si la cantare electronice comerciale, urmand ca greutatea produselor cantarite sa fie transmisa automat pe bonul fiscal emis sau pe factura.

Printre rolurile cele mai importante ale implementarii softului intr-un magazin se numara si posibilitatea analizarii mai atente a rulajelor, a stocului si a preturilor. De asemenea, sunt determinate automat cantitatile de produse necesare pentru aprovizionare.

Soft retail | Cantare electronice comerciale | CaseDeMarcat.eu

cantare electronice comerciale

Atunci cand antreprenorul are vizibilitate in timp real la stocul de marfuri, magazinul nu se va mai confrunta vreodata cu lipsa produselor atunci cand exista cerere pentru acestea. In acest fel, magazinul va inregistra cresteri masive in ceea ce priveste vanzarile si numarul clientilor fideli. Inregistrand produsele existente in cererea frecventa, antreprenorul poate lansa oferte speciale pentru clienti.

Activitatea angajatilor va fi desfasurata mult mai eficient – rezultate excelente cu mai putin efort depus. Clientii vor fi serviti mai rapid, vanzarea va fi automatizata, iar rapoartele lunare sunt transmise automat catre ANAF, fara ca un contabil sau un manager sa fie nevoit sa indeplineasca aceasta sarcina.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de allproweb
Arata mai multe articole din categoria Comunicate de presa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Citeste si...

Esti in impas? Apeleaza la o firma de tractari auto si fii din nou stapan pe situatie!

Multi dintre conducatorii auto care detin si conduc un autovehicul personal sunt nevoiti c…