Acasa Comunicate de presa Afaceri Anul 2022 în afaceri este anul angajaților și al consumatorilor

Anul 2022 în afaceri este anul angajaților și al consumatorilor


Următoarea perioadă va aduce schimbări asupra companiilor din domeniul retail și, în general, asupra producătorilor și distribuitorilor. Conform Deloitte, companiile se vor axa pe eficientizarea muncii angajaților, iar investițiile în tehnologie vor ajunge la până 20 mld. $ în 2026. În vânzări, printre cele mai importante tehnologii de eficientizare a muncii se regăsesc soluțiile de tip SFA și integrare ERP. De asemenea, organizațiile se vor orienta către o experiență de calitate a clienților prin care să își mențină poziția pe piață.

Experiența angajaților și a consumatorilor – la un nivel superior datorită tehnologiei

Deloitte a subliniat că retailerii și producătorii au început deja să investească în beneficii pentru angajați, deoarece performanța acestora afectează și experiența consumatorilor. Apoi, performanța se bazează și pe tehnologiile utilizate în companie. Softurile de automatizare a vânzărilor permit procesarea rapidă a comenzilor, iar angajații au acces la date actualizate într-un mediu securizat.

O mare parte dintre operațiunile specifice vânzării pot fi automatizate cu ajutorul tehnologiei, angajații reușind să prelucreze datele într-un timp mai scurt și să minimizeze volumul de erori. Cu siguranță impactul se va resimți și asupra stării echipelor din companii odată ce își vor îndrepta atenția de pe operațiunile repetitive către relația cu clienții.

De aceea, este absolut necesară investiția în cursuri pentru adoptarea noilor tehnologii de către angajații companiilor de e-commerce. Dincolo de alinierea la trendurile în perfecționarea angajaților, care în 2022 sunt focusate pe Microlearning, Soft skills development, Gamification și Cybersecurity, angajații companiilor din e-commerce trebuie să înțeleagă instrumentele de automatizare a vânzărilor. Și, mai important, ei trebuie să aibă libertatea și capacitatea de a inova folosind noile instrumente. 

Astfel, investițiile pe care companiile urmează să le facă în tehnologie vor influența și experiența consumatorilor. Nu doar că aceștia vor fi mulțumiți de interacțiunea cu membrii din organizații, dar și nivelul de satisfacție asupra serviciilor va fi la un nivel mai înalt.

Fă pașii necesari înspre asigurarea unui mediu de muncă inovativ, creativ și fără erori, în compania ta de e-commerce, prin parteneriatul cu Optimall. Află mai multe pe https://optimallsfa.ro/

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Soluția Optimall SFA – toate funcționalitățile de care ai nevoie pentru automatizarea vânzărilor în distribuție

Automatizarea vânzărilor este un pas important pentru companiile care activează în domeniu…