Acasa Toate categoriile Toate comenzile online într-un singur loc

Toate comenzile online într-un singur loc

Anul 2020 a adus schimbări majore în viețile tuturor dar și creșteri neașteptate în anumite sectoare de activitate. Comerțul online din România a înregistrat cea mai mare creștere la nivel european, atingând pragul de 5,6 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât valoarea înregistrată în anul precedent. Asta înseamnă că românii au cumpărat de peste 15 milioane de euro în fiecare zi anului trecut. Pentru 2021, experții estimează că tranzacțiile online vor depăși pragul de 6,5 miliarde euro, doar în România.

Magazinele online au nevoie de ajutor pentru a gestiona fluxul mare de comenzi. Comenzile online provenite fie din magazinul nostru online propriu fie dintr-un marketplace folosit de noi precum eMAG, Cel.ro, Elefant.ro etc, pot fi acum centralizate într-un singur loc. Cu ajutorul unui serviciu de integrare ERP cu magazinul online, acestea se vor centraliza în programul de gestiune și contabilitate având astfel o evidență clară asupra lor. De asemenea, există soluții de tip SFA cu ajutorul cărora putem automatiza departamentul de vânzări, crescând exponențial productivitatea și eficiența agenților.

Munca angajaților tăi se va reduce considerabil prin actualizarea automată a informațiilor dorite (preț, stoc, produse etc.), actualizare care poate fi setată în intervalul orar dorit. Această soluție reprezintă puntea programatică dintre magazinul tău online/platforma de marketplace și programul de gestiune și contabilitate folosit. Datele importante (clienți, stocuri, facturi restante) se preiau din ERP-ul folosit și ajung în magazinul online instant.

Cum te ajută serviciul de integrare ERP cu magazinul online?

  1. Ai control asupra tuturor produselor din stoc;
  2. Erorile umane se reduc;
  3. Actualizările se efectuează în timp real;
  4. Comenzile și facturile vor fi centralizate într-un singur loc;
  5. Costuri mici de gestionare a produselor.

Optimall by AROBS a dezvoltat o soluție destinată agenților de vânzări care realizează zilnic vizite la clienți cu scopul de a prelua comenzi. Această soluție, denumită Optimall SFA (Sales Force Automation), îi va ajuta pe aceștia să renunțe la metoda manuală (foaie și pix) și să folosească un sistem automatizat instalat pe un dispozitiv cu sistem de operare Android.

Optimall SFA se integrează cu peste 73+ sisteme de gestiune și contabilitate cu scopul de a prelua toate datele importante precum: nomenclator articole, nomenclator produse, prețuri, stocuri, promoții, clienți, etc. Toate aceste date vor fi sincronizate automat pentru a avea o evidență clară asupra lor.

Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț personalizată, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de Ioana Goron
Arata mai multe articole din categoria Toate categoriile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Care sunt principalele tipuri de accesorii de mobilier și cum le alegi?

Bucătăria este inima oricărei case, iar alegerea corectă a mobilierului și a accesoriilor …