Cu ceva timp în urmă, OMS a anunțat o stare de urgență cu privire la coronavirusul care cauzează boala COVID-19 și a cerut companiilor să ia măsurile de precauție necesare pentru a proteja atât angajații, cât și compania. Dar ce anume sunt aceste recomandări și cum pot fi puse în practică?
- Instalați dozatoare de dezinfectant la locul de muncă
Instalați dozatoare de dezinfectant în zona de toaletă și în alte părți ale locului de muncă. Afișați postere OMS pentru a promova spălarea mâinilor și combinați acest lucru cu sesiuni de informații și comunicare prin intermediul intranetului. Procedând astfel, împiedicați angajații ale căror mâini sunt contaminate să le infecteze ochii, nasul sau gura. - Obligați politica de birou curat
Una dintre principalele modalități prin care COVID-19 se răspândește este prin atingerea suprafețelor și a obiectelor. Deci, o politică de birou curat este acum o necesitate. Solicitați angajaților nu numai să își stocheze bunurile și să schimbe material prin dulapuri antivirale în fiecare zi, ci și să dezinfecteze propriul birou, tastatură și telefon. - Promovarea și facilitarea „igienei respiratorii”
Comunicați angajaților prin postere, întâlniri și intranet că aceștia ar trebui să păstreze o distanță de doi metri atunci când tuseți și strănut. Strănutarea trebuie făcută în cot sau într-un șervețel de hârtie. Furnizați coșuri închise (cu pedale) pentru eliminarea lor. - Evitați contactele zilnice inutile în zona de recepție
Ca spațiu semi-public, zona dvs. de recepție este cea mai vulnerabilă zonă din compania dumneavoastră. Limitați mișcările curierilor și furnizorilor, precum și interacțiunea acestora cu angajații. Puneți-i să livreze direct într-o cutie de colete antivirale și reduceți riscul de infecție atât pentru personal cât și pentru serviciile de livrare. - www.pressgel.ro