Acasa Comunicate de presa Afaceri Ghid de remarketing prin Facebook Ads – 2020

Ghid de remarketing prin Facebook Ads – 2020

Ați petrecut mult timp, energie și bani promovând site-ul dvs. web. Și probabil că sunteți încântați când vin noi vizitatori pe site-ul dvs. web. Dar entuziasmul va dispărea probabil după un timp dacă nu vă ajută să obțineți profit.Încercați demo-ul gratuit

Studiile sugerează că afacerile online și magazinele de comerț electronic reușesc să convertească doar 3% din vizitatori . Cu alte cuvinte, obțineți în medie 3 vânzări pentru fiecare 100 de vizitatori. Acest lucru se datorează faptului că este nevoie de aproximativ 6 până la 8 atingeri pentru ca un client să decidă să cumpere de la dvs.

Principala problemă este că majoritatea acestor vizitatori nu vor reveni niciodată pentru a finaliza vânzarea. Deci, cum te descurci pentru a crea cele 6 până la 8 contacte necesare pentru a-și câștiga încrederea și atenția? Soluția este să reorientați anunțurile online .Conform datelor, doar 3% dintre vizitatori convertesc! Profitați de retargeting pentru a obține acel 97% înapoi. 💰

Ce este retargetingul publicitar?

Redirecționarea anunțurilor, cunoscută și sub denumirea de reorientare sau remarketing, este procesul de marketing în care direcționați anunțuri către utilizatorii care s-au angajat anterior pe site-ul dvs. web sau pe platforma de socializare și nu s-au transformat într-o vânzare.

De exemplu, dacă cineva vă vizitează site-ul web și navighează pe câteva pagini diferite, dar nu vă completează formularul de contact sau face o achiziție, retargetingul vă poate ajuta să vă întoarceți la el.

Deoarece nu aveți e-mail sau informații de contact, retargetingul funcționează prin pixeli și cookie-uri. Deci, dacă cineva aterizează pe site-ul dvs. și pleacă fără să cumpere, puteți rula o campanie publicitară de retargeting pentru a-i trimite mai multe mesaje de marketing.

În loc să vă irosiți întregul buget publicitar încercând să atrageți noi vizitatori, vă recomandăm să le reamintiți oamenilor care v-au vizitat deja site-ul cu anunțuri și mesaje personalizate.

Să ne aruncăm un pic mai adânc în modul în care funcționează de fapt retargeting.

Când vizitatorii aterizează pe site-ul dvs. web, aceștia sunt marcați cu un cookie sau pixel. În acest fel, puteți eticheta și viza aceste persoane cu reclame personalizate, indiferent unde se află online.

De exemplu, am citit recent Studiul de marketing afiliat BigCommerce . Acesta este plin de informații utile și un magnet de plumb la sfârșitul postării. Dar până la urmă nu le-am dat informațiile mele, cum ar fi un e-mail și un număr de telefon.

În schimb, am citit postarea și mi-am continuat ziua de lucru. Doar câteva zile mai târziu, am început să primesc anunțuri de la BigCommerce pe Facebook cu privire la Ghidul de marketing afiliat 

Nu este o coincidență. Nu am început să primesc reclame în același timp, ca prin magie. Întrucât și-au instalat Facebook Pixel, o etichetă pentru site-ul lor care este conectat la Facebook și le permite să trimită reclame către oameni de pe Facebook, am primit anunțul de retargeting.

Retargeting-ul este un proces foarte simplu în realitate:

  1. Mai întâi instalați o etichetă pe site pentru a urmări activitățile vizitatorilor.
  2. Când vizitatorii site-ului web aterizează pe site-ul dvs. web, aceștia sunt etichetați și urmăriți prin cookie-uri sau un pixel. Amintiți-vă că, în cazul modificărilor de protecție a datelor din cauza GDPR, trebuie să obțineți permisiunea vizitatorilor de a seta cookie-uri sau de a colecta date prin pixeli.
  3. Apoi, agentul de publicitate organizează o campanie care vizează vizitatorii cu informații relevante care îi interesează.

Functioneaza? Puteți paria pe el. Retargetingul publicitar are statistici impresionante.

  • Retargetingul vă crește șansele de a crește traficul site-ului web cu 70%.
  • Retargetingul poate duce la rate de conversie medii de 147%.
  • Retargetingul îmbunătățește semnificativ gradul de cunoaștere a mărcii (cu 500%) în rezultatele căutării.
  • Retargetingul crește traficul site-ului dvs. web cu 700% prin readucerea vizitatorilor anteriori.

Deci, cum puteți începe să utilizați retargeting astăzi? Ce alte avantaje mai există? Citiți mai departe pentru a afla!

Avantajele retargetării: de ce anunțurile retargetare sunt superioare anunțurilor grafice obișnuite

Anunțurile retargeting sunt mai bune decât anunțurile grafice obișnuite în multe feluri.

Într-o campanie standard, anunțul dvs. va fi văzut și dat clic de mulți care nu sunt potențialii dvs. (chiar dacă toate opțiunile de direcționare sunt la locul lor). Cu toate acestea, cu retargeting, puteți viza persoane care și-au manifestat interesul pentru o anumită pagină sau categorie de pe site-ul dvs. web, care confirmă interesul lor pentru produsele sau serviciile dvs.

Aceasta înseamnă că șansa / probabilitatea dvs. de a genera vânzări a crescut dramatic. De ce? Acum vizați o listă de persoane care s-au arătat anterior interesate de ceea ce vindeți! În esență, promovează un public „cald”, adică un public care s-a angajat deja cu dvs. și arată semnale că se potrivește bine cu produsul sau serviciul dvs.

În anunțurile grafice tradiționale, multe dintre persoanele la care ajungeți nu sunt interesate.

Retargeting-ul este ideal pentru:

  • Crearea de reclame personalizate: puteți clasifica vizitatorii site-ului dvs. în funcție de comportamentul lor și apoi difuzați reclame personalizate pentru fiecare vizitator. De exemplu, un magazin de echipamente de fitness poate viza persoanele care au vizitat categoria de exerciții aerobice cu reclame pentru accesorii aerobice, în timp ce cei care au participat la antrenamente de forță văd reclame pentru echipamente de antrenament cu greutăți.
  • Obțineți mai multe conversii: anunțurile retargeting au ca rezultat o rată de conversie mult mai bună și un cost pe achiziție (CPA) mai mic, deoarece vizați persoanele potrivite cu anunțurile potrivite.
  • Creșterea gradului de cunoaștere a mărcii: Foarte puțini vizitatori vor avea încredere și vor cumpăra un brand pe care îl văd pentru prima dată, ceea ce explică rata de conversie scăzută. De fapt, studiile arată că primul lucru pe care îl caută consumatorii în rezultatele căutării Google este un nume de marcă (cunoscut retailer), chiar și peste prețuri și recenzii.
SERP comercianții cu amănuntul cunoscuți

Distribuitori de renume SERP (sursa imaginii: motorul de căutare teren )

Din fericire, retargeting-ul vă permite să urmăriți acești vizitatori aproape oriunde pe internet și să le dați impresia că sunteți un brand mare, bine-cunoscut. Văzând mai mult numele dvs. de marcă, vor începe să se familiarizeze cu acesta și să sprijine gradul de cunoaștere a mărcii pentru vânzările viitoare. Când vă văd anunțurile pe atât de multe site-uri web, devin mai conștienți de dvs. și de identitatea dvs. și sunt influențați de identitatea dvs. de marcă.

Acum, că înțelegeți avantajele reclamei de retargeting, să aruncăm o privire asupra diferitelor tipuri pe care le puteți utiliza pentru a vă genera vânzările

Tipuri de retargeting

Puteți redirecționa clienții pe baza a tot felul de lucruri precum căutări, intenții, vizite pe site, e-mailuri etc. Toate acestea pot fi foarte eficiente pentru a readuce traficul pe site-ul dvs. și pentru a crește vânzările sau clienții potențiali. Să citim în detaliu despre fiecare dintre aceste tipuri.

1. Retargeting general al site-ului web

Direcționarea generală către site-uri web este cea mai comună formă de reorientare. Puteți utiliza acest tip de retargeting pe platforme precum Facebook, Twitter, Quora, Google Ads, Bing sau LinkedIn.

În esență, aveți câteva opțiuni diferite cu reorientarea generală a site-ului web. Cea mai obișnuită metodă este de a crea o listă de retargeting pentru toți cei care v-au vizitat site-ul în ultimele 30-90 de zile.

Retargeting public țintă Facebook – ultimele 30 de zile

Aceasta înseamnă că oricine a vizitat o pagină de pe site-ul dvs. în ultimele 30 de zile va primi anunțuri de marketing suplimentare. O a doua opțiune, mai complexă, este de a deveni mai specifici și de a exclude vizitatorii către anumite pagini de pe site-ul dvs. web. De exemplu, este posibil să nu doriți să afișați anunțurile dvs. persoanelor care v-au cumpărat deja produsul sau care au completat formularul dvs. de contact. Acest lucru reduce cheltuielile publicitare.

Excludeți clienții sau clienții potențiali din publicul Facebook

Excludeți clienții sau clienții potențiali din publicul Facebook

Sau, ați putea difuza reclame retargeting numai acelor vizitatori care au vizitat anumite pagini de pe site-ul dvs. (cum ar fi lista de prețuri), dar care nu s-au convertit niciodată, ceea ce înseamnă că s-au apropiat. În acest fel, puteți să vă adaptați anunțurile la publicul țintă specific. De exemplu, dacă vindeți îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, ar fi mai dificil să personalizați anunțurile dacă vizați toți vizitatorii site-ului.

Dar dacă vizați vizite pe site:

  1. Îmbrăcăminte pentru bărbați
  2. Îmbrăcăminte pentru femei

Acesta este modul în care puteți crea conținut publicitar mai specific și mai personalizat!

Retargetingul general al site-urilor web se face mai frecvent pe platforme precum Facebook, site-urile partenere Google și alte platforme de socializare. Folosind anunțuri generale de retargeting a site-urilor, un comerciant cu amănuntul de ceasuri de lux a primit un ROI de 1300% și CPA-uri cu 34% mai mici . Prin realinierea utilizatorilor care au arătat intenția, dar nu au cumpărat de pe site-ul lor web, aceștia au fost un public principal pentru realiniere.

2. Căutare retargeting rețea

Unele platforme de publicitate vă permit să reorientați persoanele pe baza celor mai recente căutări pe care le – au făcut pe motoarele de căutare populare . De exemplu, cineva caută „formatori de echilibru” și ajunge pe o pagină din rețeaua sa de site-uri web partenere.

Căutare retargeting rețea

Căutare retargeting rețea

Vizitatorul va fi etichetat pe baza acestei căutări și îi puteți viza cu anunțurile companiei dvs.

3. Liste de remarketing pentru anunțurile afișate în rețeaua de căutare

Cu Google Ads, puteți viza din nou vizitatorii site-ului dvs. atunci când caută un produs relevant într-o anumită căutare Google. Acestea se numesc liste de remarketing pentru anunțurile afișate în rețeaua de căutare, mai cunoscute sub numele de RLSA.

Puteți licita mai mult pentru persoanele care au vizitat site-ul dvs. web în trecutul recent, deoarece sunt mai susceptibile de a face conversii. Procesul pentru a face acest lucru este simplu.

În primul rând, un utilizator aterizează pe site-ul dvs. web, cum ar fi Kinsta.com.

Site-ul Kinsta

Site-ul Kinsta

După ce au făcut acest lucru, li se va da un cookie sau pixel.

Să presupunem că doriți să apăreați ca agent de publicitate în rezultatele căutării Google pentru cuvântul cheie „Găzduire WordPress” (folosind Kinsta ca exemplu).

Anunț Google

Anunț Google

În loc să vă adresați fiecărui căutător din lume care caută „WordPress Hosting”, vă puteți adresa doar persoanelor care au aterizat deja pe site-ul dvs. ȘI au căutat cuvântul cheie.

RLSA-urile sunt o modalitate excelentă de a întreba vizitatorii site-ului dvs. despre anumite cuvinte cheie pe care le vor căuta pe Google. eBags este unul dintre cele mai mari magazine online de genți și accesorii. Citiți acest studiu de caz pentru a afla cum au folosit listele de remarketing ale anunțurilor în Rețeaua de căutare pentru a genera o creștere a vânzărilor de 10-15%.

4. Retargeting de anunțuri prin e-mail

La fel ca metodele de mai sus, retargeting-ul se poate face și prin e-mail! Retargetingul prin e-mail vă permite să identificați potențialii cu anunțuri personalizate chiar în partea de sus a căsuței de e-mail cu anunțuri Gmail.

Retargeting prin e-mail cu Gmail

Retargeting prin e-mail cu Gmail

Unele platforme oferă retargeting CRM, unde puteți viza persoane din lista dvs. de e-mail, chiar dacă nu v-au deschis e-mailurile sau buletinele informative.

Pe ce platforme puteți difuza reclame de retargeting?

Dacă doriți să încercați să testați retargetingul publicitar, va trebui să utilizați un serviciu terță parte pentru a gestiona lucruri tehnice precum urmărirea pixelilor, cookie-uri, direcționare, raportare și segmentarea utilizatorilor.

Puteți alege dintre una dintre următoarele platforme. Unele dintre ele sunt autoservire, în timp ce altele sunt complet gestionate, depinde de dvs. în funcție de ce nivel de implicare externă este necesar.

Când aveți mai multă încredere în capacitatea dvs. de a derula campanii, puteți utiliza platforme precum Google Ads sau AdRoll. Dacă nu aveți pe cineva care să poată derula campaniile de remarketing, va trebui probabil să angajați un freelancer, o agenție sau o agenție sau să aflați cum să o faceți.

Iată câteva platforme excelente din care să alegi.

Google Ads

Google Ads este cea mai populară rețea de publicitate dintre toate. Cu un tablou de bord ușor de utilizat și o configurare rapidă, puteți difuza reclame retarginate în doar câteva zile. Dacă utilizați Google Ads, configurarea unei campanii de retargeting este destul de ușoară. Tot ce trebuie să faceți este să activați retargetingul, să creați liste de remarketing și să creați anunțuri personalizate pentru a atrage utilizatorii pe aceste liste.

Oferă, de asemenea, liste de remarcare a paginilor și de remarketing pentru anunțurile afișate în rețeaua de căutare (RLSA). Consultați, de asemenea, ghidul nostru aprofundat despre utilizarea Google AdWords pentru afacerea dvs.

AdRoll

AdRoll facilitează configurarea, desfășurarea și analiza campaniilor de retargeting. Acceptă toate rețelele și schimburile de publicitate comune, cum ar fi Google, Facebook sau Twitter, astfel încât să vă puteți urmări potențialii clienți de pretutindeni. Dacă vă deplasați între AdWords și AdRoll, AdRoll are o acoperire mult mai largă și este mai ușor de configurat.

AdRoll

Public perfect

Audiența perfectă este o altă platformă ușor de utilizat care oferă reorientarea site-ului, reorientarea aplicațiilor mobile, reorientarea Facebook și altele asemenea. Nu au o taxă de instalare sau o sumă minimă de cheltuit, deci este o opțiune excelentă pentru întreprinderile mici.

Retargeter

Retargeter oferă clienților săi atât servicii DIY, cât și servicii gestionate. Planurile DIY sunt limitate la reorientarea site-ului și reorientarea Facebook, în timp ce serviciile gestionate vin cu opțiuni suplimentare, cum ar fi CRM sau reorientarea căutării.

Platforme de retargeting a rețelelor sociale

În plus față de platformele menționate mai sus, rețelele de socializare populare vă permit, de asemenea, să vizați vizitatorii site-ului dvs. web prin reclame native.

Cea mai populară pagină de retargeting de pe rețelele de socializare este Facebook. De ce? Au cea mai mare acoperire și vă permit să vă ocupați de aproape 2,5 miliarde de utilizatori activi lunar. Vezi câteva alte fapte sălbatice despre Facebook .

Utilizatori activi lunari pe Facebook

Utilizatori activi lunari pe Facebook (sursa imaginii Statista )

Iată tot ce trebuie să știți pentru a începe retargeting-ul pe Facebook.

Retargeting Facebook

Facebook are o bază de utilizatori atât de mare încât atrage o mulțime de potențial publicitar.

Dar, dincolo de asta, Facebook are și unele dintre cele mai avansate instrumente de direcționare din lume.

Puteți crea audiențe complet noi de la zero, luând în considerare orice tip de interes, comportament sau demografic la care vă puteți gândi:

Date demografice pe Facebook și alinierea intereselor

Date demografice pe Facebook și alinierea intereselor

În prezent, Facebook oferă trei tipuri diferite de segmente de public, fiecare cu zeci de subtipuri care atrag toată lumea, de la vizitatorii site-ului dvs. web la angajamentul comunității și segmente de public noi:

Tipuri de public pe Facebook

Tipuri de public pe Facebook

  1. Public personalizat : dezvoltați un public de reorientare bazat pe persoane care și-au manifestat interesul și care s-au angajat anterior cu dvs. Acest lucru se poate face pe site-ul dvs., pe Facebook, prin aplicații mobile și multe altele.
  2. Public asemănător : încărcați o listă a clienților dvs. actuali pe Facebook, care se potrivesc cu ținte comparabile pentru direcționarea de precizie.
  3. Public salvat: creați un public complet nou de la zero folosind date demografice, interese, venituri, comportament și multe altele.

Pentru a configura anunțuri de retargeting pe Facebook, utilizați pixelul Facebook pentru a eticheta vizitatorii site-ului dvs.

Pasul 1

Pentru a face acest lucru, creați mai întâi un cont în Facebook Business Manager . Această platformă vă va ajuta să vă gestionați toate activitățile de publicitate pe Facebook. Este gratuit să vă creați și contul!

Manager de afaceri Facebook

Manager de afaceri Facebook

Pasul 2

În tabloul de bord Business Manager, faceți clic pe bara de instrumente și selectați opțiunea „Pixeli” din zona Măsurare și raportare.

Pixel Facebook

Pixel Facebook

pasul 3

Apoi faceți clic pe „Configurați pixeli” pentru a-l adăuga pe site-ul dvs.:

Instalare Facebook Pixel

Instalare Facebook Pixel

Pasul 4

De aici, aveți trei modalități ușoare de a începe.

Opțiuni de integrare a pixelilor Facebook

Opțiuni de integrare a pixelilor Facebook

  1. Utilizați managerul de etichete (cea mai simplă opțiune dacă aveți deja această configurare pe site-ul dvs. și nu sunteți familiarizați cu codul).
  2. Copiați manual și inserați codul pe site-ul dvs. web
  3. Trimiteți instrucțiunile prin e-mail dezvoltatorului site-ului web.

În funcție de ce alegeți, Facebook vă va ghida în fiecare pas! Dacă aveți nevoie de ajutor, puteți consulta tutorialul nostru mai aprofundat despre cum să configurați pixelul Facebook pe site-ul dvs. WordPress.

Pasul 5

După ce ați instalat Pixel, acordați-i câteva zile pentru a colecta date despre trafic înainte de a rula o campanie. Deși nu va face rău dacă porniți devreme, este posibil să nu vedeți prea multă activitate până când pixelul nu are mai multe date. Când sunteți gata să rulați campania, puteți accesa secțiunea Segmente de public din Facebook Business Manager pentru a crea un nou public personalizat pentru retargeting.

Publicul Facebook în Ad Manager

Publicul Facebook în Ad Manager

Pasul 6

De aici puteți crea un nou public personalizat bazat pe multe funcții de reorientare. Pentru o campanie de retargeting, acesta este de obicei „trafic pe site”.

Audiență personalizată Facebook

Audiență personalizată Facebook

Pasul 7

Odată ce v-ați creat publicul vizat, puteți crea anunțuri noi din Ad Manager (care se află în Business Manager) și puteți urmări cum decolează traficul!Vă confruntați cu probleme de nefuncționare și WordPress? Kinsta este soluția de găzduire care vă va economisi timp! Consultați caracteristicile noastre

Alte rețele de retargeting a rețelelor sociale

Multe site-uri de rețele de socializare au acum un anumit tip de reorientare disponibil în opțiunile lor de publicitate. Iată câteva alte rețele pe care ați putea dori să le încercați.

  • Retargeting Twitter: plasați eticheta Twitter pe site-ul dvs. web . Așteptați o săptămână și obțineți o listă a vizitatorilor site-ului dvs. web. Apoi, puteți viza aceste persoane prin intermediul tweet-urilor promovate care apar pe cronologia lor.
  • Pinterest Retargeting: Pinterest a adăugat recent o opțiune de retargeting a agentului de publicitate, ceea ce înseamnă că puteți viza vizitatorii site-ului dvs. web folosind Pinuri promovate pe Pinterest.
  • Retrasarea Quora: Cu Quora puteți viza persoane din pixelul dvs. publicitar care au vizitat site-ul dvs. web, dar nu l-au cumpărat.
  • Retargeting LinkedIn: LinkedIn funcționează la fel ca Facebook și Twitter. Segmentați și interacționați din nou cu vizitatorii care v-au vizitat site-ul web cu LinkedIn Ads
  • Retargeting YouTube: prin Google Ads, cu același public pe care l-ați configurat pentru remarketingul tipic Google Ads (așa cum se arată mai jos).

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru configurarea pixelilor pe site-ul dvs. WordPress, asigurați-vă că consultați ghidul nostru final de urmărire a conversiilor .

Iată cum puteți configura o campanie de retargeting pentru anunțurile Google în câteva minute

Configurarea unei campanii de retargeting cu Google Ads (fost Google AdWords) este foarte ușoară. Doar urmați acești pași simpli.

Pasul 1

Vi se oferă o mică bucată de cod (numită și „etichetă” sau „pixel” pe unele platforme) pe care trebuie să o plasați pe site-ul dvs. web. Puteți găsi acest cod făcând clic pe secțiunea „Conversii” din caseta de instrumente.

Conversii Google Ads

pasul 2

De aici, creați un nou element de urmărire a conversiilor pe baza acțiunilor site-ului dvs.

Acțiunile site-ului Google Ads

Puteți instala acest lucru așa cum ați face pe Facebook. Consultați tutorialul nostru mai detaliat despre cum să configurați urmărirea conversiilor Google AdWords pe site-ul dvs. WordPress . Odată introdus, acest cod va începe să eticheteze vizitatorii site-ului dvs.

pasul 3

Apoi, trebuie să creați liste de remarketing.

În funcție de bugetul sau obiectivele dvs., puteți alege să vizați toți vizitatorii site-ului, vizitatorii care revin, vizitatorii care au vizitat o anumită secțiune sau cei care au făcut o acțiune specifică pe site-ul dvs.

Creați anunțuri și anunțurile dvs. vor fi trimise persoanelor din lista dvs. de remarketing!

Pasul 4

Doar pentru a vă face o idee, iată cum puteți configura o campanie de retargeting pe Google Ads pentru Rețeaua de display. Pentru a începe, accesați tabloul de bord Google Ads și faceți clic pe fila Campanii. De aici, faceți clic pe butonul albastru + pentru a crea o nouă campanie

****Articol tradus de pe blogul Kingsta***

Traducere + adaptare: www.star-marketing.ro/blog

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de flaviusnoja
Arata mai multe articole din categoria Afaceri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Citeste si...

Sfaturi utile in alegerea chiuvetei de bucatarie

Atunci când planificați o bucătărie, este important să luați în considerare fiecare detali…