Acasa Comunicate de presa Afaceri Care sunt diferentele dintre un sistem ERP si un software CRM?

Care sunt diferentele dintre un sistem ERP si un software CRM?

Comentariile sunt închise pentru Care sunt diferentele dintre un sistem ERP si un software CRM?
0

Pe masura ce concurenta de pe piata continua sa creasca, iar companiile lucreaza neobosit pentru a tine pasul cu cei mai buni, este de la sine inteles ca trebuie sa se faca investitii in programe si solutii care sa ajute la mentinerea acestora la inaltime.

Managerii care deja se bucura de o echipa formata din angajati foarte buni, o echipa motivata si puternica, precum si o strategie bine pusa la punct, acestia se pot intreba ce mai au de facut pentru a se mentine in topul celor mai bune si de succes companii. Raspunsul poate fi implementarea unui sistem ERP.

Ce este si ce face un sistem ERP?

Software-ul ERP – Enterprise Resource Planning – este o solutie all-in-one care permite gestionarea in timp real a proceselor de afaceri si sistemul informational al companiei. Acesta poate fi comparat cu sistemul nervos al organismului uman, care concentreaza toate informatiile senzoriale ale corpului in creier, astfel incat gestionarea datelor sa poata fi centralizat.

La fel si sistemul ERP reuneste si centralizeaza toate datele departamentelor de afaceri, de la contabilitate, productie si aprovizionare, pana la vanzari si resurse umane. Acest lucru inseamna ca toti utilizatorii autorizati vor vedea in timp real aceleasi informatii pentru fiecare departament al companiei.

Un astfel de sistem ar trebui cumparat si implementat numai cu ajutorul unor profesionisti, AttoSoft.ro fiind unul dintre cei mai importanti dezvoltatori de programe si soft-uri pentru afaceri, indiferent de domeniu, din tara.

Sistem ERP | software CRM | AttoSoft.ro

Sistem ERP

Cu ce se diferentiaza sistemul ERP de un soft CRM?

Cum sistemul ERP reprezinta un software care reuneste toate procesele de afaceri ale unei companii, un software CRM (Customer Relationship Management) va permite gestionarea relatiilor cu clientii in vederea imbunatatirii vanzarilor.

CRM are mai multe functii, inclusiv centralizarea datelor despre clienti si potentiali clienti, automatizarea campaniilor de marketing si analiza datelor de vanzari. Un sistem CRM poate fi vandut separat sau ca parte a unui sistem ERP integrat. Prin combinarea ERP si CRM, se pot utiliza datele pentru a optimiza procesele de afaceri.

Prin urmare, pentru a ajunge in topul celor mai bune afaceri din domeniu si pentru a se mentine acolo, este necesar sa se investeasca in soft-uri adaptate nevoilor si specificului afacerii.

Incarca mai multe articole similare.
Arata mai multe articole de allproweb
Arata mai multe articole din categoria Afaceri
Comentariile sunt inchise.

Citeste si...

Factori de luat in considerare la vanzarea cartilor catre anticariate

Vanzarea cartilor catre anticariate reprezinta o oportunitate de a elibera spatiu, de a ob…